Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Kofoed.

SaraLM skriver:

Årh det er simpelthen så forfærdeligt at læse det, der er overgået jer!

Ved ikke hvad jeg skal eller kan sige, andet end at jeg ikke ville forlade tråden uden at sende etknus og de varmeste tanker til jer.

Mange tak for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

MoarHvidovre skriver:

Det gør mig utrolig ondt. Mine dybeste medfølelse og kram

Mange tak .

Anmeld

26. maj 2011

Winnie

Kofoed33 skriver:

Jo hun vil stadig være der, men i en endnu mindre udgave. Men det er mere uvisheden omkring, hvordan hendes videre fært vil påvirke a og fødselen og så videre.

Mange tak.

Ja det er klart at det også er nogle tanker som I gør jer, men når hun så er dertil fødslen, har I så muligheden for at begrave hende? Undskyld hvis jeg spørger for meget, men det var bare en af mine første tanker, om I fik den mulighed.

til jer

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Lilje82 skriver:

Beklager hvis jeg skriver noget der allerede er skrevet, men har ikke læst samtlige svar.

Når det så er sagt, vil jeg sige det gør mig rigtig ondt at høre, at I har mistet den ene tvilling.

Jeg har en bekendt, som jeg også har været i terminsgruppe med i et andet furum, der oplevede det samme, at den ene tvilling døde i maven omkring samme tidsrum, hun gik stadig til scanning jævnligt, min var ellers "bare" en alm. gravid.

Vi hun skulle føde i Haderslev, men med tvillinger skulle det være i sønderborg, men da den ene døde, var det ikke længere nødvendigt, det var derefter en alm. fødsel.

Håber ikke det var for roddet.

Held og lykke med tvilling a.

Okay, tak for svaret. Jeg er heldigvis tilknyttet Kolding i forvejen, så de kan gøre, hvad der nu bliver nødvendigt.

Mange tak for støtten.

Anmeld

26. maj 2011

DK

Præcis det har en meget nær mig oplevet, endda med enæggede piger! Hun har idag den dejligste pige som intet fejler! Hun fødte ved kejsersnit da den døde lå "i vejen" for udgangen! Den døde pige blev ligesom mumificeret i maven og lignede lidt en lille fugleunge da hun fødte! Intet ulækkert! Hun døde i uge 21 også! Du er velkommen til at skrive en pb hvis du vil have flere detaljer som jeg ikke vil lægge ud her!Knus

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Nej, og det er rigtig tarveligt. Først har du brugt en masse krudt på at omstille dig til, at der skulle komme to babyer. Derefter skal du afvænne dig igen. Det er så modbydeligt uretfærdigt. Man ved hun var der, og derfor vil hun altid være savnet selvom du får et barn med hjem.

Min mor var ved at miste mig, da jeg blev født. Hun anede ikke, hun skulle have to - før fødslen. Min mormor mente, at hun jo om ikke andet fik det ENE barn, hun havde forventet. Tja, sådan hænger verden så ikke samme. Tåbelige kvindemenneske.

....Måske næste graviditet byder på tvillinger. Så kan du opleve det i praksis...

Nej sådan noget er bare træls at høre, bliver helt sur, hvis nogen begyndte på det overfor mig, ville de mærke hvad homoner er, hehe.

Det kunne man håbe og måske et eller andet sted også frygte.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Deka11 skriver:

Min dybeste medfølelse til jer. Fik helt tårer i øjnene af at læse dit indlæg.  Det gør mig så ondt. Et til dig. 

Mange tak for opbakningen.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Nej nej nej hvor for færdeligt. Det er jeg så ked af at høre og sender de varmeste tanker til jer. Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.

Og jeg kan sige dig en ting. Du har bare at passe på lille 1 Hvordan går det overhovedet med han/hende?

Men mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Mulleunge skriver:

Åh nej altså min dybeste medfølelse til dig søde .. 

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

HVOR ER DET DOG FORFÆRDELIGT   KED AF DET PÅ JERES VEJNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.