10 par ørerineg for kun 100,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. juni 2011

lounika

Dictes mor skriver:

Jeg vil gerne have 10 par i guld-look.

som lige skrvet til en anden har jeg tremin om 12 dage så mine plander kan hurtig ender sig til jeg ikke kan lave smykker så hurtig jo he he.. men jeg kan prøve om jeg kan lave til jer i morgen... er det oki.. jeg skriver det ned nu og så skriver jeg igen i morgen når de er lavet er det oki??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

lounika

Odensemor skriver:

Hvad er prisen for dine flotte øreringe idag?

stadi 10 par 100,- + porto. så længe jeg kan lave dem .. med 12 dage til min termin kan min plan jo hurtig blive anderledes.. hvis fødslen går i gang.

Anmeld

13. juni 2011

LouiseBreinholt

lounika skriver:

4 uger til min lille termin...  skal lige have den sideste tid til at gå... så skal du have et godt ørerineg tilbud..

nu er det din tur og lige nu hvis du købe i dag får du 10 par for 100,- det kan ikke blive billiger det er kun 10 kr pr par ... og min normal pris er 90 kr .. det jo vildt tilbud...

så skynd dig for dette tilbus er ikke så længe..

du siger du ønsker at købe og du får en privatbesked med konto nr og det i så sætter du peneg ind 100+ porto så kommer din pakke i løbet af få dage.

jeg har virkelig mange blandet og forkællige modeller og slaks ikke kun dem på bilder har nok 200 forskællige..

du siger om du ønsker guld eller sølvv look eller blandet ..

se også min hjemmeside for armbånd www.lounika.dk  så laver vi et godt tilbud samlet

Billede 1, 5,6,7 og 9? Hvilke farver har du ellers med guld?

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Ni-ko-li-ne skriver:

Er der stadig tilbud? Og er de nikkel frie?

så længe jeg ikke går i fødse så ja he he..  og ja de er 100% nikkel fri..

Anmeld

13. juni 2011

lounika

LouiseBreinholt skriver:

Billede 1, 5,6,7 og 9? Hvilke farver har du ellers med guld?

jamen har alle fraver med guld look for laver dem jo selv...  man får bare 10 pr blandet når det er til den her pris så kan man kun ønske evt fraver som jeg kan godt lide lilla hvid og grøn måske så får man inden for det så godt som det muligt for mig... men har kun 12 dage tilbage til min tremin nu så hvis jeg går i fødselv laver jeg ikke fler jo så jeg laver dem i ønsker og skriver når de klar så overfør i peneg der føsrt

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Fru'Rugaard skriver:

Hej
Er de ægte?

det er ikke sølv og guld hvis du tænker det for så kan man jo ikke lave dem til de priser .. det er kirugtisk stål der er belagt med guld eller sølv også blandet perler og sten jeg sætter i

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Fru'Rugaard skriver:

er det meningen at man ikke kan se nogle øreringe på din hjemmeside?

nej det kan man godt .. lidt .. hvis du trykker på øreringe så skal du bare efter vælge igen i siden om det skal være guld eller sølv for at kunne se dem..

Anmeld

13. juni 2011

Fru'Rugaard

lounika skriver:

nej det kan man godt .. lidt .. hvis du trykker på øreringe så skal du bare efter vælge igen i siden om det skal være guld eller sølv for at kunne se dem..

Det har jeg prøvet, men der kommer kun de 2 slags frem, som man kan trykke på, for 'guld og sølv'.

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Fru'Rugaard skriver:

Det har jeg prøvet, men der kommer kun de 2 slags frem, som man kan trykke på, for 'guld og sølv'.

tjækker lige

Anmeld

13. juni 2011

Fru'Rugaard

lounika skriver:

tjækker lige

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.