10 par ørerineg for kun 100,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. maj 2011

Maria.

lounika skriver:

de bestilte før den kom på   og det ikke sikkert der nogle der når det for om lidt når jeg skriver godnat så der ingen gave mere..

Hmm.. Okay.. Tænkte bare når du nu satte den på 7 minutter efter jeg havde skrevet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

lounika

Maria. skriver:

Hmm.. Okay.. Tænkte bare når du nu satte den på 7 minutter efter jeg havde skrevet..

ja og 10 og 12 min efter ander ... så kan de jo også sige det samme he he... min rel var det at edter den kom på og til jeg skriver godnat... elleres jeg ikke rimelig for alle jo.. er det ikke sådan det skal være

Anmeld

25. maj 2011

lounika

det var der ingen der nået i aften med gaven  i pakken... nu skal mine høns ind og jeg vil i seng... men i kan stadi bestille ørerineg så den er der når jeg starter i morgen tidelig..  godnat til jeg alle..

Anmeld

12. juni 2011

Findusinde

lounika skriver:

det var der ingen der nået i aften med gaven  i pakken... nu skal mine høns ind og jeg vil i seng... men i kan stadi bestille ørerineg så den er der når jeg starter i morgen tidelig..  godnat til jeg alle..

Hejsa!

Jeg vil høre om jeg kan bestille 10 par? Gerne i sølv, og med kroge.. Ikke de der aflange ringe.. Ikke for mange pangfarver! Dog er jeg vil med Lilla.. Så gerne nogen i hvide, lilla, sorte og bare lidt blandet..

Anmeld

12. juni 2011

Dictes mor

Jeg vil gerne have 10 par i guld-look.

Anmeld

12. juni 2011

Odensemor

Hvad er prisen for dine flotte øreringe idag?

Anmeld

12. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Er der stadig tilbud? Og er de nikkel frie?

Anmeld

12. juni 2011

Fru'Rugaard

Hej
Er de ægte?

Anmeld

12. juni 2011

Fru'Rugaard

er det meningen at man ikke kan se nogle øreringe på din hjemmeside?

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Findusinde skriver:

Hejsa!

Jeg vil høre om jeg kan bestille 10 par? Gerne i sølv, og med kroge.. Ikke de der aflange ringe.. Ikke for mange pangfarver! Dog er jeg vil med Lilla.. Så gerne nogen i hvide, lilla, sorte og bare lidt blandet..

hej .. jamen det kan du godt .. jeg har dog kun 12 dage til min termin så alle mine planer kan hurtig blive lavet om hvis fødslen går i gang men skal se om jeg kan lave dem til dig i morgen... er det oki..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.