10 par ørerineg for kun 100,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. juni 2011

lounika

lounika skriver:

tjækker lige

hvis du trykker på øreringe også ude i siden igen står der gul eller sølv ikke inde mit på .. så kommer der lidt men der er ikke rat mange der inde for har ikkehaft tid til at lægge det ind..

http://www.lounika.dk/49639586

http://www.lounika.dk/49639587

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Findusinde

lounika skriver:

hej .. jamen det kan du godt .. jeg har dog kun 12 dage til min termin så alle mine planer kan hurtig blive lavet om hvis fødslen går i gang men skal se om jeg kan lave dem til dig i morgen... er det oki..

Det lyder bare rigtig godt.. Glæder mig til at høre fra dig..

Anmeld

13. juni 2011

Bom

Hvornår får jeg min pakke???

Anmeld

14. juni 2011

lounika

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hvornår får jeg min pakke???

har skrevet privat besked til alle der har bestilt før i sidet uge.. de sidste to uger har været ret hetiske for mig og min familie med dødsfald i nær familie og mig selv på sygehuset med baby maven... har 11 dage til min termin så mine plander bliver nogle gange lavet om.. men alle pakker er under protiotion men jeg har haft 600 par øreringe der skal laves og dem kan jeg alså ikke nå at lave på en gang jo så tager dem i den række følge de er bestilt i min bog .. men alle er på vej... jeg bekalger den allt for lange ventetid som jeg normalt ikke har på mine ting men som de 14 dage har set ud har det ikke fyldt så meget i mit hovet med smykker som min familie har gjort .. nu beyngder vores væredag at være lidt normal igen så godt man kan men  min krop er ikke altid eni med mig i hvad vi skal nå at lave... .. men rolig ALLLLE får sine pakker så hurtig jeg kan nå det..

Anmeld

14. juni 2011

Bom

Troede bare du havde glemt mig, når du skrev til nogle af de sidste der har bestilt at du ville lave dem imorgen... Intet surt fra mig, ville bare helst ikke glemmes..

Anmeld

14. juni 2011

MamaLook

Gælder tilbudet stadig? I så fald vil jeg gerne købe 10 par af de super smukke øreringe til 100,- (og jeg venter gerne på dem)

Anmeld

14. juni 2011

lounika

MamaLook skriver:

Gælder tilbudet stadig? I så fald vil jeg gerne købe 10 par af de super smukke øreringe til 100,- (og jeg venter gerne på dem)

hej ja det kan du godt få... og du skal ikke vente på dem for alle bestillinger er lige blevet færdi så du er den næste

Anmeld

14. juni 2011

lounika

Findusinde skriver:

Det lyder bare rigtig godt.. Glæder mig til at høre fra dig..

hej igen .. så nu har jeg lavet dem til dig .. sender dig en privat beske

Anmeld

14. juni 2011

lounika

Dictes mor skriver:

Jeg vil gerne have 10 par i guld-look.

hej igen .. så nu har jeg lavet dem til dig .. sender dig en privat beske

Anmeld

14. juni 2011

lounika

MamaLook skriver:

vil du have guld eller sølv look....   jeg sender dig lige en privat beske med konto oplysninger og jeg skal have din adr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.