10 par ørerineg for kun 100,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. maj 2011

Mette Nexø

lounika skriver:

4 uger til min lille termin...  skal lige have den sideste tid til at gå... så skal du have et godt ørerineg tilbud..

nu er det din tur og lige nu hvis du købe i dag får du 10 par for 100,- det kan ikke blive billiger det er kun 10 kr pr par ... og min normal pris er 90 kr .. det jo vildt tilbud...

så skynd dig for dette tilbus er ikke så længe..

du siger du ønsker at købe og du får en privatbesked med konto nr og det i så sætter du peneg ind 100+ porto så kommer din pakke i løbet af få dage.

jeg har virkelig mange blandet og forkællige modeller og slaks ikke kun dem på bilder har nok 200 forskællige..

du siger om du ønsker guld eller sølvv look eller blandet ..

se også min hjemmeside for armbånd www.lounika.dk  så laver vi et godt tilbud samlet

Jeg vil gerne have 10 par i sølv look

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

6800

lounika skriver:

4 uger til min lille termin...  skal lige have den sideste tid til at gå... så skal du have et godt ørerineg tilbud..

nu er det din tur og lige nu hvis du købe i dag får du 10 par for 100,- det kan ikke blive billiger det er kun 10 kr pr par ... og min normal pris er 90 kr .. det jo vildt tilbud...

så skynd dig for dette tilbus er ikke så længe..

du siger du ønsker at købe og du får en privatbesked med konto nr og det i så sætter du peneg ind 100+ porto så kommer din pakke i løbet af få dage.

jeg har virkelig mange blandet og forkællige modeller og slaks ikke kun dem på bilder har nok 200 forskællige..

du siger om du ønsker guld eller sølvv look eller blandet ..

se også min hjemmeside for armbånd www.lounika.dk  så laver vi et godt tilbud samlet

Jeg vil rigtig gerne købe 10 par i guld look

Anmeld

25. maj 2011

lounika

skoust skriver:

jeg vil også rigtig gerne have 10 par øreringe.. til 100 kr.

vil rigtig gerne have nogen med de blade der på hold nu kæft hvor er de flotte men du kan først få pengene den 1. håber det er iorden..

knus bettina

hej .. det kan du tro du kan få da...

ja vi klar det bare til d 1.. så skriver du der når du klar så sender jeg.. lave den nu her så den er klar hvis jeg skulle føde før tid..

du får en privat besked om lidt med konto og jeg skal have din adr

Anmeld

25. maj 2011

lounika

Mette Nexø skriver:

Jeg vil gerne have 10 par i sølv look

der kommer lige en privat besked til dig

Anmeld

25. maj 2011

lounika

6800 skriver:

Jeg vil rigtig gerne købe 10 par i guld look

du får også lige en privat besked med lidt i

Anmeld

25. maj 2011

skoust

1000 tak skal du have

Anmeld

25. maj 2011

lounika

skoust skriver:

1000 tak skal du have

Anmeld

25. maj 2011

lounika

DE NÆSTE 2 DER KØBER EFTER DENNE ER KOMMET OP FÅR EN HEMMELIG SMYKKE GAVE MED I KØBET...SKAL DET VÆRE DIG????

Anmeld

25. maj 2011

Bom

lounika skriver:

DE NÆSTE 2 DER KØBER EFTER DENNE ER KOMMET OP FÅR EN HEMMELIG SMYKKE GAVE MED I KØBET...SKAL DET VÆRE DIG????

Ja mig... Sølv look, gerne de der blade, kan godt li lilla og sort, men ikke grøn, gul og i den farve stil..

Anmeld

25. maj 2011

lounika

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Ja mig... Sølv look, gerne de der blade, kan godt li lilla og sort, men ikke grøn, gul og i den farve stil..

det blev DIG uiii... hurra.. så der plads til en mere... hehe... du får lige en privat besked om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.