MissBee skriver:
Har lige taget en test og den var negativ
min kæreste mener så at jeg tager det for hårdt og jeg går "for" meget op i at blive gravid at jeg stresser mig selv så at det ikke sker.. (nok delvist sandt) meeen så springer han bomben om at sætte PB på hold?!!!!!!! 
Han siger at vi bare skal stoppe alle test,temperatur målinger og at kigge på baby.dk for så sker det jo "naturligt"
jeg er så vred og ked af det lige nu! Bare fordi jeg ikke er en af de piger der bare skal kigge på en penis så er de gravide! (undskyld hvis jeg fornærmer nogen, det er bare min dårlige selvtillid)
Jeg har altid(siden jeg kan huske) haft en frygt for ikke at kunne blive gravid... en del af frygten stammer fra at jeg er adopteret og derfor aldrig har set nogen på denne jord som er "mit eget" kød og blod. Tror også at det er derfor at denne fremtidsbaby er mit højeste ønske lige nu...
Jeg havde ÆL d. 17 maj men pga. andre årsager følte jeg mig nødsaget til at teste idag.. Negativ men jeg har bare utrolig mange symtomer.. kvalme, vågnede midt om natten fordi jeg troede jeg skulle kaste op
føler alt mad og porcelæn lugter?! små stik i underlivet og virkelig store humørsvingninger..
Er jeg bare stresset eller er der en chance???
jeg tror ikke din kæreste siger at i skal sætte PB på hold, jeg tror virkelig at han siger det for at beskytte dig, forsi at han kan se dig blive helt stresset af det...
og jeg forstår ham da godt... og jeg forstår også dig... og måske har han ret... selv de piger der bare kan kigge på en pik og blive gravid kan komme til at VILLE DET SÅ MEGET at deres krop går i baglås pga stress, og så kan de ikke blive gravide.. og det er sgu lidt små psykologisk at kroppen noglegange siger fra..
det skal jo helst ikke være i stressende omstendigheder man laver barn... skal man ikke helst være glad og lykkelig over at man er i gang med det smukkeste i hele verden... og hvis man virkelig gerne vil det, så kan man også holde til at vente den tid det tager.. i skal nok få det til at lykkeds en dag 
Anmeld