Fik et chok! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Muttitil1+1

tatii72 skriver:

Første gang tog jeg 8 kg på, og denne her gang tog jeg 10 kg på er 39+4 så regner ikke med at vægten stiger mere. 

Sejt gået!!! Den kan jeg nok ikke hamle op med hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Filippa & Liva

Mænd burde nogle gange holde munden lukket...

Du skal ikke tage dig af det, hvad havde han regnet med...  Det er jo helt normalt at tage på under en graviditet.

Jeg vejede 50 da jeg blev gravid, tabte mig 6 kg pga. voldsom kvalme og opkastninger, har kun taget 2 kg på siden.. Jeg ville faktisk rigtig gerne tage lidt mere på nu.

Anmeld

24. maj 2011

Minmio

NadiaSK skriver:

Sejt gået!!! Den kan jeg nok ikke hamle op med hehe

Takker Det skal lige siges at min mave er ikke ret stor, jeg ligner ikke en der er 9 mdr henne, men en der er måske 7 mdr henne

Havde ellers glædet mig til at vise en stor flot gravid mave frem, men nææh nej.

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

tatii72 skriver:

Takker Det skal lige siges at min mave er ikke ret stor, jeg ligner ikke en der er 9 mdr henne, men en der er måske 7 mdr henne

Havde ellers glædet mig til at vise en stor flot gravid mave frem, men nææh nej.

Er da ked af at høre at du er lidt trist over det, men tror godt jeg kan tale på manges vegne, når jeg siger, at vi misunder dig at du tager så lidt på... ved godt at det er en ringe trøst når du havde set frem til at vise den helt store mave frem... men skal du have.

Er sikker på at du ser helt fantastisk ud selvom maven ikke er så stor som du havde håbet Jeg tror at den passer helt perfekt til dig

fra Nadia

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

BigBabyWish skriver:

Mænd burde nogle gange holde munden lukket...

Du skal ikke tage dig af det, hvad havde han regnet med...  Det er jo helt normalt at tage på under en graviditet.

Jeg vejede 50 da jeg blev gravid, tabte mig 6 kg pga. voldsom kvalme og opkastninger, har kun taget 2 kg på siden.. Jeg ville faktisk rigtig gerne tage lidt mere på nu.

Hold da op - du har godt nok været hårdt ramt

Er helt sikker på at din mave nok skal vokse sig stor og flot i løbet af de næste uger - min er vokset en del de sidste 3 uger

fra Nadia

Anmeld

24. maj 2011

camilla28

vil du ikke være så venlig og stikke din mand en meget håndfast lussing

hvad bilder han si ind

ved ikke om han vil kunne tænde på dig ........... nu er det jo så ikke liiiiige ham det handler om

ggrrrrrrr

han skal være taknemmelig vis du overhoved har overskud til og  være seksuelt aktiv  for tiden

sådan en ,.,,,g gårapbfm8h9t0opl ij8u90+l  ord kan ikke beskrive det

8 kg er nul og niks

jeg tog 35 kg på i den 1 graviditet  og 11 i den anden og vejer  nu igen 66 kg

Anmeld

24. maj 2011

Tina2

NadiaSK skriver:

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Hvor meget havde I taget på, da I var 30 uger henne?

Hvad er dog det for noget at sige??!? Hvor er han mærkelig, ja undskyld mig...... Jeg har født tre børn og jeg har taget de nette summer af +25, +31 og +22 kg på og jeg mangler 1 kg efter sidste graviditet for 8½ mdr siden så er ALLE 78 kg tabt

Min mand syntes jeg var superdejlig og smuk da jeg var gravid og han mistede aldrig lysten til mig....

Synes din mand sku se at fokusere på noget andet end din vægt, mon ikke der er andre ting han kunne gå lidt mere op i

Anmeld

22. marts 2013

willads

Nu bliver jeg helt bekymret, jeg er 31+3 og jeg har taget over 15 kg påegås syntes 8 kg lyder helt fantastisk.

Anmeld

22. marts 2013

Krussedulle

Fejl

Anmeld

22. marts 2013

MorDk

8 kilo er ingenting!!! Jeg tog hele 23 kilo på med min søn og med min datter 18 kilo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.