Fik et chok! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

otlitrom

Undskyld, men jeg bliver ret irriteret på din mand over den kommentar.. Sådan noget siger man altså ikke! Slet ikke til en hormonel kæreste, der bære på Jeres fælles barn. Min kæreste havde fået et los i bollderne over sådan en udmelding. Nå, men det var ikke det det handlede om

Jeg havde taget 9 kg på i uge 30+0.. Sådan ca. Jeg er 36+0 idag og har taget 11 kg på... Det er OK. Jeg havde håbet at jeg kunne holde hele graviditeten på 10 kg, den gik desværre ikke.. Men jeg har også lidt ekstra kg i forvejen, som jeg yderligere skal af med, når jeg har født..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Muttitil1+1

Holbæktrunten skriver:

Aj det var da en nederen udtalelse at komme med! Min mand er heldigvis piv ligeglad hvor stor jeg er/bliver... Det er mig der trækker i land når vi kommer til graviditets-knaldende 

Jamen du er jo en flot og slank pige i forvejen - du skal slet ikke panikke!

Jeg var overvægtig allerede inden jeg blev gravid, er nu i uge 27 og har taget 8 kg på.... ikke så godt! Men skidt, det nytter i hvert fald ikke noget at panikke over nu, det må vente til lillemanden er kommet ud 

Heller ikke lige min yndlingsudtalelse fra hans side... og når man så er gravid rammer det lige 100 gange hårdere

Så frygter virkelig at jeg er grim, stor og ulækker i hans øjne, hvis jeg snart tager mere på - og det er ikke den fedeste følelse... herhjemme skal jeg kæmpe for at få lidt lagengymnastik for tiden, men når man gang på gang bliver afvist på alverdens måder, ja så daler min lyst sgu også og så føler jeg mig absolut ikke attraktiv på nogen måde...

Men ja, kiloene rasler forhåbentlig af igen efter fødslen, så vi kan ligne os selv igen

Tak for støtten

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

kitty skriver:

Undskyld, men jeg bliver ret irriteret på din mand over den kommentar.. Sådan noget siger man altså ikke! Slet ikke til en hormonel kæreste, der bære på Jeres fælles barn. Min kæreste havde fået et los i bollderne over sådan en udmelding. Nå, men det var ikke det det handlede om

Jeg havde taget 9 kg på i uge 30+0.. Sådan ca. Jeg er 36+0 idag og har taget 11 kg på... Det er OK. Jeg havde håbet at jeg kunne holde hele graviditeten på 10 kg, den gik desværre ikke.. Men jeg har også lidt ekstra kg i forvejen, som jeg yderligere skal af med, når jeg har født..

Tak for støtten - det var heller ikke lige det jeg havde brug for at høre fra hans side af - og nej slet ikke når hormonerne fiser rundt i kroppen, skulle kæmpe for ikke at tude...

Det lyder da helt vildt at du kun har taget 2 kg på på 6 uger! Det er da super godt gået! Håber jeg kan køre samme stil

Anmeld

24. maj 2011

Lusi

Undskyld mig, men fandme tarveligt sagt af din mand.. Som om man ik føler sig fed og grim nok i forvejen! Han sku bare ha holdt sin kæft! Og helt ærlig 8kg. Er altså ingenting.. Første gang tog jeg 20 kg på og der fødte jeg fem uger før og nu her fødte jeg 10 uger før, og nåede alligevel at tage 18 kg på.. Så du har vidst ik noget at bekymre dig om

Anmeld

24. maj 2011

Gaia

NadiaSK skriver:

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Hvor meget havde I taget på, da I var 30 uger henne?

Måske du skulle sige til ham , at du den sidste tid i graviditeten nok ikke kan tænde på ham pga. det giver dig kvalme. Så kan han lære det!!

Nåja 8 kg. er ingenting jeg tog vist omkring 25 kg på. Mener jeg i uge 30 allerede havde taget 14 kg på. Så vær du bare glad og tilfreds med de 8 kg. det betyder jo reelt set at du næsten intet fedt har taget på da. de 8 kg. er barn, ekstra vand i kroppen, ekstra blod, moderkage osv. og så måske en bitte smule ammefedt.

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Det er da ingenting. Jeg er 33+4 og har taget 15kg på. Og hverken min læge eller jordmoder synes det er slemt.

Det ville være langt være hvis du ikke havde taget noget på.

Synes det er frækt sagt af din kæreste. Kan det være at han ikke hentyder til din vægt, men bare tænder af på at det er tydeligt at der ligger et barn inde i dig? Det kan jo være meget underligt for en mand at tænke på, og han kan have svært ved at forholde sig til det.

Synes ihvertfald at du skulle tage en snak med ham.

Anmeld

24. maj 2011

Muffinmus

noget nær 20 kr med den første.

Så slap lige af og lad være med at prokke dig,du er en lille sylfide vægtmæssigt i forhold til mange andre:-)

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

NadiaSK skriver:

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Jeg har taget 7 kilo på og er 21+2, så jeg synes sku 8 kilo i uge 30 er flot 10-15 kilo er jo normalt under en graviditet

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

NadiaSK skriver:

Hej piger

Synes bestemt ikke det er meget... Jeg har taget 15 kg på og er 23+1... 

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

Tusind tak for opbakningen allesammen - jeg kan godt se, at jeg ikke skal brokke mig og ikke har noget at være ked af - dejligt at høre

Men med hensyn til min mand, så tror jeg det har noget med at gøre, at han ved vores søn ligger inde i min mave, og at man ikke længere er i tvivl Tror bare han fik sagt det lidt uheldigt, men derfor ramte det mig da alligevel... Hvis der kommer flere af den slags udmeldinger, så kræver jeg en forklaring, så jeg er sikker på, hvad han mener

Masser af til jer allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.