Fik et chok! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Nynne88

Jeg er i uge 26 og jeg har taget 8-9 kg på. Var til lægen i dag og hun sagde det var helt ok. Jeg startede med at veje 50 kg - og tror det kommer helt an på, hvad man vejer inden man bliver gravid, men synes altså ikke at du skal være ked af sølle 8 kg .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Muttitil1+1

Nynne88 skriver:

Jeg er i uge 26 og jeg har taget 8-9 kg på. Var til lægen i dag og hun sagde det var helt ok. Jeg startede med at veje 50 kg - og tror det kommer helt an på, hvad man vejer inden man bliver gravid, men synes altså ikke at du skal være ked af sølle 8 kg .  

Tror måske også det har noget med min læge at gøre... hun kiggede lidt skeptisk på mig sidst jeg var der, for jeg havde taget 6 kg på, og hun fik fremlagt det som om, at det da var okay, men man kunne nøjes med mindre...

Men jeg vejede 56 kg til at starte med, så har ikke været vildt stor - men det er stadig vildt at se vægten sige 64! hehe... men den bliver jo kun højere de næste par måneder, så man må jo lære at leve med det og tro på, at man ser helt fantastisk ud som man er, og at man nok skal komme af med det overflødige bagefter

Tak for støtten

Anmeld

24. maj 2011

kkk

NadiaSK skriver:

Ja, det er lidt surt at skulle kæmpe med de sidste kilo, men det tror jeg nu også jeg kommer til efter fødslen... min krop har altid haft svært ved at smide vægt, så jeg ville blive helt overrasket hvis jeg ligner mig selv igen efter et par måneder Men det må tiden jo vise... ellers bliver træningscentret min næstbedste ven meget hurtigt hehe

Jeg kan godt forstå du får røde kinder og knopper af folks kommentarer - hehe... men jeg er helt sikker på at du ser helt fantastisk ud, hvad end de andre siger! Gravide kvinder er SMUKKE, og det må vi holde fast i

He He. Helt enig og i lige måde

Anmeld

24. maj 2011

Nynne88

NadiaSK skriver:

Tror måske også det har noget med min læge at gøre... hun kiggede lidt skeptisk på mig sidst jeg var der, for jeg havde taget 6 kg på, og hun fik fremlagt det som om, at det da var okay, men man kunne nøjes med mindre...

Men jeg vejede 56 kg til at starte med, så har ikke været vildt stor - men det er stadig vildt at se vægten sige 64! hehe... men den bliver jo kun højere de næste par måneder, så man må jo lære at leve med det og tro på, at man ser helt fantastisk ud som man er, og at man nok skal komme af med det overflødige bagefter

Tak for støtten

Tror bare du må tænke at det er dit "livs mulighed" for ikke at have dårlig samvittighed over vægten. Det siger jeg til mig selv.

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

Nynne88 skriver:

Tror bare du må tænke at det er dit "livs mulighed" for ikke at have dårlig samvittighed over vægten. Det siger jeg til mig selv.

Hehe... prøvede jeg også, så spiste som det passede mig og nu hører jeg konstant for det - så det er både godt og ondt

Selvom jeg ikke har taget mere på end jeg har så har folk travlt med at fortælle at min røv er blevet større og at mine "bollehåndtag" er vokset en del... så det er jo bare skønt at lægge øre til

Så jeg prøver en ny stil nu - spiser kun rigtig usundt når jeg er alene, så kan jeg ikke blive klandret for det haha... Så kan jeg altid skyde det over på "væske i kroppen" eller noget

Anmeld

24. maj 2011

Vial

NadiaSK skriver:

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Hvor meget havde I taget på, da I var 30 uger henne?

Først og fremmest: Sikke en dejlig åbenhjertig kæreste.. tsk tsk tsk.. Nogle gange skal de flette næbtet de mænd!

Jeg havde nok taget det samme på som dig. Ventede tvillinger. Tog først for alvor på, de sidste uger. Vejede 3 kilo mindre end før graviditet, da jeg blev udskrevet fra hospialet. De to børn åd mig op inde fra.. hahaha.

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

KaMa skriver:

Først og fremmest: Sikke en dejlig åbenhjertig kæreste.. tsk tsk tsk.. Nogle gange skal de flette næbtet de mænd!

Jeg havde nok taget det samme på som dig. Ventede tvillinger. Tog først for alvor på, de sidste uger. Vejede 3 kilo mindre end før graviditet, da jeg blev udskrevet fra hospialet. De to børn åd mig op inde fra.. hahaha.

Ja MÆND! Hehe... tror ikke altid de ved hvad de siger (eller hvordan det bliver opfattet i hvert fald )

Hold da op det lyder da helt vildt med dine to børn - de har da godt nok taget for sig af retterne Men det er jo heldigvis med til at gøre dem sunde og raske og så længe I alle havde/har det godt, så kan man ikke klage

Anmeld

24. maj 2011

Faith

Øv en dum udtalelse at komme med af din mand

Jeg gik til uge 33+3 med tvillingerne og nåede at tage 12 kg på i det hele.

Anmeld

24. maj 2011

Mor til Ella

NadiaSK skriver:

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Hvor meget havde I taget på, da I var 30 uger henne?

Jeg synes da det er en "flot" vægt 

Det var måske heller ikke lige det smarteste at sige til sin gravide kæreste 

Anmeld

24. maj 2011

Minmio

Første gang tog jeg 8 kg på, og denne her gang tog jeg 10 kg på er 39+4 så regner ikke med at vægten stiger mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.