Fik et chok! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.819 visninger
52 svar
2 synes godt om
24. maj 2011

Muttitil1+1

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Hvor meget havde I taget på, da I var 30 uger henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Shibby

Nok de 25 kg mener jeg

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Jeg synes altså ikke at det lyder af meget med 8 kg.

Jeg kan ikke lige huske hvor meget jeg havde taget på i uge 30, men jeg tog i alt 10 kg. på. Fik sukkersyge, og passede på med hvad jeg spiste, ellers tror jeg det havde været mere

Anmeld

24. maj 2011

Baby2010/2013

Lige omkring 9 kg.

Anmeld

24. maj 2011

mth1987

10-15 kg tror jeg

Anmeld

24. maj 2011

morethanperfect

NadiaSK skriver:

Hej piger

Ved godt at der er mange der skriver om vægt og så videre herinde, men jeg slutter mig lige til dem...
Jeg var på vægten i morges og kunne så konstatere, at jeg har taget 8 kg på i alt og er i dag 30+0.
Min mand blev ved med at spørge, hvad vægten sagde, og jeg kunne bare ikke få mig selv til at sige det! Jeg har aldrig vejet så meget, men ved jo godt, at det kommer når man er gravid - synes bare at 8 kg lyder af meget

Og når manden så i forvejen har udtalt sig om, at han tvivler på, at han kan tænde på mig den sidste måneds tid af graviditeten pga. den store mave og sådan, så synes jeg bare det var endnu sværere at fortælle ham, hvor meget vægten sagde... Kan mærke at det lige får mit humør til at dale en del...

Ehhhh , tog 18 kilo på i alt , of da jeg var 30 uger henne havde jeg taget 15 på 

Anmeld

24. maj 2011

FrkLarsen

Omkring 15kg i uge 30 :-)

Anmeld

24. maj 2011

Holbæktrunten

Aj det var da en nederen udtalelse at komme med! Min mand er heldigvis piv ligeglad hvor stor jeg er/bliver... Det er mig der trækker i land når vi kommer til graviditets-knaldende 

Jamen du er jo en flot og slank pige i forvejen - du skal slet ikke panikke!

Jeg var overvægtig allerede inden jeg blev gravid, er nu i uge 27 og har taget 8 kg på.... ikke så godt! Men skidt, det nytter i hvert fald ikke noget at panikke over nu, det må vente til lillemanden er kommet ud 

Anmeld

24. maj 2011

Glad Giraf

NadiaSK skriver:

Hej piger

Jeg kender godt følelsen... Jeg har ikke taget voldsomt mange kilo på endnu, 20+1, men synes det ser slemt ud når vægten begynder at nærme sig den næste 10er

Ved jo godt at man skal tage på og med min vægt siger min læge at jeg skal tage 10-15 kilo på, føler mig ikke tyk eller noget men synes da klart at tallene er skræmmende... Vi må bare huske på at det hele ryger når vores guldklump kommer ud

Anmeld

24. maj 2011

Muttitil1+1

morethanperfect skriver:

Ehhhh , tog 18 kilo på i alt , of da jeg var 30 uger henne havde jeg taget 15 på 

Hvis jeg dog bare kunne nøjes med 3 kg de næste 10 uger ville jeg være lykkelig hehe...

Men ja, kan godt se jeg nok ikke har så meget at klage over... Må jo bare prøve at se positivt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.