Børnevenlig aftensmad ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

dorthemus

K&S skriver:

Ej Dorthe, det er jeg ked af at høre, hvordan kan det være? Du nåede da at starte på arbejde igen, ikke? Du må gerne skrive PB, hvis ikke du vil svare her

Så bruger du kokosmælk istedet for kogevandet fra bollerne? Jeg har lige googlet en opskrift

Nej jeg bruger også lidt af kogevandet så kan man strække sovsen lidt og smage til undervejs...det smager super godt med kokosmælk.

Ja det er sgu øv....har bare levet i et ekstremt pres gennem flere måneder med dårlige nætter og bekymringer omkring Runas vuggestuestart og spisevægring.

Jeg har et lille netværk som jeg ikke bare sådan kan trække på, så jeg er meget alene med mit barn. Og den massive søvnmangel fik indhentet mig til sidst. Ku bare ikke passe mit arbejde og græd bare hele tiden. Det går langsomt den rigtige vej nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Malthes mor

K&S skriver:

Køber du så friske rødspættefiletter og panerer selv? Jeg er jo slet ikke vant til at lave mad

Jeps købte friske rødspætter, men sætte manden til det i dag

Ofte kan du købe fisk i supermarkederne, som er nemme at gå til.

Anmeld

23. maj 2011

kamtok

Jeg kan også varmt anbefale at panere rødspætter i majsmel m. lidt paprika, salt og peber blandet i ... Smager bare såååå godt :-)

Anmeld

24. maj 2011

Ansemusen

o1Mutte skriver:

Hvad er det

Undskyld Herbes de Provence!! Skrev forkert - det er en krydderurteblanding med bl.a. rosmarin, basilikum og timian.

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Ansemusen skriver:

Undskyld Herbes de Provence!! Skrev forkert - det er en krydderurteblanding med bl.a. rosmarin, basilikum og timian.

Hehe har stadig ikke hørt om det, men vil lige få kigget efter det

Anmeld

24. maj 2011

Ansemusen

o1Mutte skriver:

Hehe har stadig ikke hørt om det, men vil lige få kigget efter det

Det bruges fx. i spaghetti bolognese, tomatsauce, gryderetter osv.

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Ansemusen skriver:

Det bruges fx. i spaghetti bolognese, tomatsauce, gryderetter osv.

Javel Jeg har aldrig jokket sådan noget i Må hellere få købt det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.