Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Hehe... Vi har canal digital her... og mener ikke de har tv3 i nogen af deres pakker...
Hehe... Vi har canal digital her... og mener ikke de har tv3 i nogen af deres pakker...
Pas... Vi har en helt almindelig antenneforenging (som min far tilfældigvis står for)
Men træls er det da.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed33 skriver: Pas... Vi har en helt almindelig antenneforenging (som min far tilfældigvis står for) Men træls er det da.
Ja mega meget...
Secrets skriver: Ja, det er nemlig det man skal tænke på. For det gør jo ikke noget, hvis det ikke er 100 gram man spiser Eller i det hele taget, så er 141 pr. 100 ikke så galt ift. så mange andre ting
Ja, det er nemlig det man skal tænke på. For det gør jo ikke noget, hvis det ikke er 100 gram man spiser Eller i det hele taget, så er 141 pr. 100 ikke så galt ift. så mange andre ting
Tror ialt hele retten vejer mellem 1000 og 1500 gram, så det er max 1600 til 4 personer, mon ikke det går an?
MoarJ skriver: Ja mega meget...
Håber du klare dig, der er trods alt kun 2 afsnit tilbage af denne sæson.
Kofoed33 skriver: Håber du klare dig, der er trods alt kun 2 afsnit tilbage af denne sæson.
Tror nu nok jeg klare mig...
MoarJ skriver: Tror nu nok jeg klare mig...
Det er godt, hehe.
Kofoed33 skriver: Det er godt, hehe.
Jeps...
Kofoed33 skriver: Tror ialt hele retten vejer mellem 1000 og 1500 gram, så det er max 1600 til 4 personer, mon ikke det går an?
Jo, det er helt fint Jeg plejer at sige 500 kcal på aftensmad ca, og der er det jo 400, så det lyder helt fint
Secrets skriver: Jo, det er helt fint Jeg plejer at sige 500 kcal på aftensmad ca, og der er det jo 400, så det lyder helt fint
Okay. Men tror stadig jeg skal bestille dig til et større kursus til september
Kofoed33 skriver: Okay. Men tror stadig jeg skal bestille dig til et større kursus til september
Jep, du kan nok lige nå det inden jeg føder. Haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128