Var jeres graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2008

Hyner

Tja planlagt og planlagt, det er måske liiiig overdrevet.... Men vi var da enige om at jeg skulle smide p-pillerne og så måtte vi tage det som det kom.. Dog lå vi ikke i kanen konstant for at det skulle lykkedes..
Alligevel så nåede jeg kun lige at få min menses efter de smidte p-piller og så var der gevinst, og som før nævnt, først A så B... Og vi har ikke fortrudt det mindste... Tværtimod så er jeg klar igen:$:$ Men vi har nu aftalt at vi venter til jul og så smider jeg mine piller igen....(L)8D Så håber vi på det bedste..
Krams Henriette -lidt skruk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. februar 2008

Louise mortil4

Jo Freja var planlagt. Også selv om vi ikkehavde været sammen ret længe den gang. 2½ månede faktisk for at være præsis. Vi viste bare at det skulle være os og at vi ville ha børn hurtigst muligt. I dag har vi fået 2 mere i juli også helt plamlagte, og vi er ikke færdige endnu, men vi venter lige til Freja starter i skole, så er der bedre tid til de 2 næste.

Anmeld

27. februar 2008

Tessa85

[rød][/rød] :) hejsa. min datter Linea er også 100p planlagt. jeg er 22 nu var 21 da jeg fik hende. det startede med jeg blev gravid i et uheld, men som tiden gik blev jeg da gladere for tanken om at sku være mor, Linea's far var også blevet glad for det, men så skete det selvf. at jeg tabte barnet! og da havde vi jo vænnet oz til vi sku være forældre, så vi blev enige om at prøve igen og så få en som også var planlagt og 100p. ønsket fra start:) hun kom oz hurtigt faktisk 3mdr. efter jeg havde tabt blev jeg gravid med Linea min lille blomst(L) hun er nu 14mdr. hendes far og jeg gik fra hinanden da jeg var 4mdr. hende der var han så alligevel ikk klar. nu bor jeg så sammen med min dejlige kæreste som linea og er glad for og kalder far, og han har været hos oz siden linea var 4mdr. gammel:) det var vores lille korte hist.

Anmeld

28. februar 2008

AnnaSørine

hmm.. jeg havde lige mødt min mand og efter 3 mdr. flytter vi sammen efter 4 mdr. stopper jeg på p-piller. og så efter 6 mdr. bliver jeg gravid.. stort chok da man jo egentlig ikke havde reget med det, jeg troede at jeg var en a dem der aldrig kunne få børn, men det var jeg...

Så man kan godt sige at vores lille trold var planlagt

Anmeld

28. februar 2008

stinna87

Hej hej! Leslie var halvt om halvt planlagt. Jeg har aldrig været god til at huske mine p-piller, og slet ikke efter jeg mødte kenneth og vi flyttede sammen. (skal have dem liggende foran mig for at huske dem, men sys ikke ligefrem at stuebordet var et passende sted, nu har jeg accepteret at sådan er det bare og hvis folk ikke vil se dem må de kigge den anden vej). 2 år gik hurtigt, uden jeg blev gravid (heller ikke at vi prøvede), og var begyndt at overveje om vi egentlig ville kunne få børn. Vi havde snakket om det flere gange og var hver gang blevet enige om at vente pga. min unge alder. Men en dag omkring september 2006 spurgte kenneth for sjov om vi ikke kunne prøve, og jeg sagde ja (vi kunne jo nok ikke alligevel). Det resulterede i at jeg 3 aftner lå med benene oppe 5 min. efter sex... Min menstration udeblev og jeg tænkte den kommer nok snart (den har aldrig været særlig regelmæssig og er tit kommet for sent). Men til sidst besluttede jeg nig for at tage en test, som selvfølgelig var positiv. Ringede til min veninde helt i panik og spurgte hvad jeg skulle gøre. :'( Hun sagde jeg selvfølgelig skulle gå til lægen og få taget en test der, så jeg var sikker. Ringede til lægen straks og fik en tid med det samme. Min kære veninde var så sød at gå med skrækslagne jeg, og testen der viste sig sselvfølgelig også at være positiv. Fik nogle foldene og en tid til første graviditets undersøgelse og vandrede hjem i chok. I mellemtiden var kenneth kommet hjem fra arbejde, og da jeg kom ind smed jeg folderne i skødet på ham og kiggede på ham med øjne der kunne dræbe (stakkels mand). Kenneth var ellevild og ville fortælle familien det med det samme (der herskede aldrig nogen tvivl om at vi skulle beholde det, fik en abort som 14 årig, og skal aldrig igennem det frivilligt igen). Vi kørte rundt til det forskellige famile og ringede lidt rundt, og alle var ellevilde på vores vegne. Og dagen efter da det værste chok havde lagt sig, var jeg også ellevild og glædede mig. Og i en alder af 19 (20 dagen efter) fødte jeg en sund og rask lille leslie ved hjælp af sugekop. (20/6-2007) Og det er blevet det bedste der er sket i hele mit liv, er overvældet af kærlighed til ham og ikke mindst til kenneth, som har været en kæmpe støtte lige fra starten. mvh. kristina

Anmeld

28. februar 2008

Githa

Patrick er planlagt ja, men det gik så bare hurtigere end forventet, men passer os nu helt fint.

Smed p-pillerne og 2. forventet mens kom ikke, så mere perfekt kunne det nærmest ikke blive.

Vores nr. 2 bliver også planlagt så godt som det nu kan. Og det er ikke tid endnu.

Anmeld

28. februar 2008

Nadi

Oliver er delvis planlagt ;) Hvis man kan kalde det det?!

Min mens var begyndt at komme meget ureglmessigt, trods mine p-piller, så jeg valgte at droppe dem, hvilket vi glemte en aften. Og inden jeg stoppede med dem havde vi snakket om at få et barn, så vi blev enige om at vi lige så godt kunne "fortsætte". Og 2 mdr efter var der en meget tynd streg på graviditets-testen oppe hos lægen, efter jeg selv havde to negative derhjemme!!

Så jeg kan hverken svare desideret JA eller NEJ til om han er planlagt. Men lige meget om det er et ja eller nej, så er han ihvertfald et ØNSKEBARN (L)

-Nadia
(skulle lige afprøve farverne :D)

Anmeld

29. februar 2008

Natasja

Nej min graviditet var ikke planlagt.. Havde dog smidt pillerne i Oktober 06.. Dog mest for en pause .. Blev så gravid i December.. Så der var fart på.. Dog havde faren spurgt, lidt i sjov, om ikk jeg ville være rugemor..

Vi er ikk længere sammen og har det IKK godt sammen og han gør alt for at fremskynde processen med at få vores datter med sig (samvær) da samværet pt foregår hos mig, hvilket han ikk vil have.. Men han ser hende ikk så tit..

Nå lidt udenomssnak.. Men .. nej var ikk planlagt..

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

29. februar 2008

Lene Mariam

:DHejsa,

Min graviditet var planlagt, da vi blev enige om hvis jeg ikke kunne få elevplads indenfor kontor, så ville vi prøve at få et barn.
Så kom kvalmen, og hurtig blev min mave stor....ej jeg tog 21kg på, er nu meget glad for at jeg smidt næsten det hele..

Så idag er min fernando (kælenavn) snart 3 år.

Anmeld

29. februar 2008

Kloster

Hej. Ja vores den første graviditet var planlagt. Vi havde kendt hinanden i mange årsom venner. Har faktisk været ungdomskærester og endte med at blive voksen-kærester også :D Vi havde kommet sammen i 1 år, da jeg blev gravid. Desværre tabte jeg barnet, men 3 måneder senere blev jeg gravid med Rasmus. Han kom til verden i dec 97'. I nov 98' blev jeg gravid igen (planlagt) og fik Nicolaj i aug 99'. Jeg overtalte så manden til at få nr 3 og i marts 04' kom Mads til verden. Desværre blev jeg gravid lige efter fødslen og det endte med en kirurisk abort i okt 04' :'( Venlig hilsen Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.