Noah var meget planlagt og ønsket, men kom dog MEGET hurtigere end beregnet.
Vi havde i et par måneder snakket om at vi gerne ville have et barn og ved blev enige om at prøve.
Jeg smed p-pillerne i slutningen af august, og fik mens derefter og igen d. 30/9, den dag Christian og jeg skulle på en forlænget weekend til kærligheden by Paris... (ikke godt timet) :P
Vi tænkte at der garanteret gik lang tid inden der skete noget, da vi min fætter og hans kone havde prøvet 1½ år inden det lykkedes dem. Og Christian var på det tidspunkt trods alt 31 år.
Men men, lørdag d. 14/10 blev han sgu undfanget!!!! Og det er faktisk en sjov historie... Vi skulle til Christian's kusines 21 års fødselsdag kl. 13, og vi vidste at jeg havde ÆL, så vi skulle lige nå en hurtig omgang, hvilket resulterede i at vi kom for sent!!! og vi måtte finde en dårlig undskyldning, det endte vist med at bilen fik skylden :D
Men da jeg var til lægen og hun skulle beregne min termin, sagde hun at i følge beregningerne så blev jeg gravid d. 14/10.... Og JA, der var vi jo sammen... Det skal lige siges at jeg ikke har skide meget styr på æl, og sådan noget med temperaturer om sådan noget.. Så jeg lå faktisk i sengen om morgen d. 14/10 og sagde at jeg burde have æl den dag, da det jo var 14 dage siden min mens... Og så ville vi da lige prøve.
Vi har senere fortalt kusinen at det var fordi vi lavede Noah at vi kom for sent, og det blev vi tilgivet for :D
Det var vores historie (L)
Mette
P.S. vi har tænkt os at prøve at lave en lille mere om ca. 1-1½ år...:P
Anmeld