Var jeres graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Katjaro

Dicte er et "planlagt" barn - forstået på den måde at det var med fuldt overlæg at jeg blev gravid - men hun var lidt sværere at frembringe end vi havde forventet.

I dag arbejder vi så på nr. 2 - og det har vi snart gjort i 12 måneder.

Så nej ungerne kommer ikke som planlagt - men det er er med vilje at det sker - når det sker

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Malene

Mads var slet ikke planlagt.
Jakob og jeg havde kun kendt hinanden i 10 dage, så meget upser, men viste havd jeg ville, så ønsket var han nu alligevel.
Jeg var 18år dengang og 19år da vi fik ham.

Emil var 100% planlagt, 1 1/2 måned efter jeg havde smidt p-pillerne var han der.
Så her kan vi ihvertfald få børn og de skal planlægges, da det går så nemt(men er jo ikke sikkert næste gang)

Anmeld

21. marts 2008

A.

ja men den lille pus i min mave var planlagt...og blev "lavet" faktisk hjem ved en ven d.9.09.07 da vi var lige på besøg sent om aften og jeg kom lige pludseligt til at tænke på at det er altså den dag jeg kan blive gravid så skulle vi smutte forbi vens soveværelse:$ og lave vores pige som blev til en dreng hehe så nu venter bare på min lille pus kommer til verden snart...

Anmeld

21. marts 2008

Muffinmus

Jep jep jep... MEGET planlagt og fra jeg smed pillerne til jeg stod med ham gik der over 4 år.... Så det er da et ønskebarn der vil noget:):)

Anmeld

21. marts 2008

H+S Skjolgborg.

hej...;)
begge mine to var plandlagt..Men benjamins var nok meget mere ind victoria......men fortryder ingen ting elsker dem lige højt....det er mit lys.liv og solskin...(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

21. marts 2008

Balderson

Hej

Ja, vores lille spunk, som kommer til sommer er planlagt :) Vi har prøvet i lang tid og vi havde også fået en henvisning til en fertilitetsklinik fordi det så ud til at være svært for mig, at blive gravid :(

Men 2 mdr. efter vi havde købt hus, så var den hjemme :)) og det var sku os selv :)

Var så stolt og glad den dag jeg endelig kunne vise min læge, at nu var den der :)

Så vores baby er helt bestemt et ønskebarn (L)

Men det er alle børn jo endeligt :)

Mvh

Anmeld

22. marts 2008

NejaJ

Hejsa...

Nej, vores datter var ikke planlagt. (OVERHOVEDET!!) Da mig og kæresten ikke havde været sammen så længe... (kun 1½ måned, men dog kendt hinanden i 3 år på det tidspunkt.)

Og der var samtidig os meget at tænke på da jeg kun var 18 da jeg blev gravid.

Men der var ingen tvivl.. Hos os begge, at vi skulle beholde den.
Og der er bare slet ingen ting jeg fortryder.
Ville for alt i verden ikke have undværet hende den dag i dag.
Hun er det bedste der er sket i mit liv nogensinde...

Hilsen NejaJ:)

Anmeld

9. april 2008

FrejaJ

Hej.

Jeg var kun 17år da jeg fandt ud af at jeg var gravid! Bestemt heller ikke planlagt.
Min søn er det mest heldige - uheld;) det er sket mig.. At fortsætte min graviditet kom mig bare helt naturligt.. Sådan var det bare..;)
Jeg har aldrig på noget tidspunkt fortrudt, at jeg er blevet mor i en ung alder. Og jeg elsker at være mor. jeg glæder mig til der engang kommer flere:D

Hilsen Freja

Anmeld

11. april 2008

Mfie

Jeg har ingen børn endnu.. men venter mit første til sommer :)

Hun var ikke planlagt men bestemt meget ønsket! Mig og kæresten havde prøvet snakket om vi godt kunne tænke os at få et barn snart.. men havde ikke regnet med det ville ske så hurtigt.. havde glemt 2 p-piller på en ferie og vi besluttede at skete det så skete det.. og nemlig ja 4 uger efter stod jeg med en positiv test (L)

Anmeld

12. april 2008

Malaco25

Heysa...

Min første datter, var ik spor planlagt... Jeg var på p-piller og var 17 år gammel... min kæreste de 22år..
Vi valgte dog at beholde, var 2½ måned henne...

Har ALDRIG fortrudt... Elsker min skattepige!!! hun er snart 6år idag og skal være storesøster til august... (planlagt denne gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.