Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
NH: når ens sundhedsplejerske og læge ikke er enige om hvordan ens barn egentlig har det med vægt osv...
sundhedsplejerske sender nu en henstilling til kommunen for at få flere øjne med til at kigge på om der skal ændres noget herhjemme...
argghhh er hamrende bange for at de pludselig siger det er vores skyld at han ikke tager på pga et eller andet som vi lige gør den ene dag måske eller lige i det tidsrum de er der...
som f.eks. med sundhedsplejersken.. lige i det tidsrum hun har været her ender det oftest med at han enten ikke har sovet når hun kommer eller bliver vækket fra sin søvn... og så synes hun ikke vi har nok intens øjenkontakt med ham.. måske fordi han er træt og ikke har lyst og det ved vi fordi vi kender ham???
synes bare hun giver flere bekymringer end noget andet for tiden... 
også NH: at ryge under vandet til babysvømning så jeg fik slugt noget af vandet.. nåede heldigvis at holde ham nogenlunde ovenvande... men puha.. ens hjerte ræser lige lidt ekstra bagefter... tænkte ikke over det førend sundhedsplejersken der er med i vandet lige holdte ham mens jeg fik tørret øjnene fri for vand og hun så snakkede om det der lige var sket.. ellers havde jeg ikke rigtig registreret at jeg selv var med i det... tænkte kun på lillemandens ve og vel mens det skete...
Anmeld