NH: Now hating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

jydeinden

NH:

At pizzariaet kom med en kold og kedelig pizza samt anden aftensmad til kæresten og jeg.. Hader at mætte skraldespanden mere end mig.. øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Dustmuz

jydeinden skriver:

NH:

At pizzariaet kom med en kold og kedelig pizza samt anden aftensmad til kæresten og jeg.. Hader at mætte skraldespanden mere end mig.. øv

ENIG ENIG ENIG..
Det pizzaria burde SKYDES igår aftes

Anmeld

8. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

NH: når ens sundhedsplejerske og læge ikke er enige om hvordan ens barn egentlig har det med vægt osv...

sundhedsplejerske sender nu en henstilling til kommunen for at få flere øjne med til at kigge på om der skal ændres noget herhjemme...

argghhh er hamrende bange for at de pludselig siger det er vores skyld at han ikke tager på pga et eller andet som vi lige gør den ene dag måske eller lige i det tidsrum de er der...

som f.eks. med sundhedsplejersken.. lige i det tidsrum hun har været her ender det oftest med at han enten ikke har sovet når hun kommer eller bliver vækket fra sin søvn... og så synes hun ikke vi har nok intens øjenkontakt med ham.. måske fordi han er træt og ikke har lyst og det ved vi fordi vi kender ham???

synes bare hun giver flere bekymringer end noget andet for tiden...

også NH: at ryge under vandet til babysvømning så jeg fik slugt noget af vandet.. nåede heldigvis at holde ham nogenlunde ovenvande... men puha.. ens hjerte ræser lige lidt ekstra bagefter... tænkte ikke over det førend sundhedsplejersken der er med i vandet lige holdte ham mens jeg fik tørret øjnene fri for vand og hun så snakkede om det der lige var sket.. ellers havde jeg ikke rigtig registreret at jeg selv var med i det... tænkte kun på lillemandens ve og vel mens det skete...

Anmeld

19. marts 2012

Wampires

NH: at kæresten IGEN IGEN skal igennem det at miste kontakten til sin lillebror... tror bare vi denne gang stopper legen og så må de altså sejle i deres egen sø kan ikke klare at skulle åbne op for 3. gang hvis de kommer tilbage...

Anmeld

19. marts 2012

Rosa

NH: At min søster har hjertesorger, at der virkelig (VIRKELIG) skal vaskes gulv i køkkenet og at jeg ikke har rørt ved specialet i dag... 

Anmeld

19. marts 2012

Isabella_mor

NH :  at jeg heletiden vil lave om..!! på alt.

Anmeld

19. marts 2012

merle2010

nh at jeg er gravid i uge 28 og føler virkelig jeg er i uge 38 idag har jeg været i bad og smukseret mig, samt sat vasketøj over... og det kræver allerede at jeg sidder på sofaen og slapper af inden jeg kan støvsuge...

jeg har ondt over alt og det hele er rigtig ØV....

og hader at jeg skal kaste op hele tiden, selvom jeg tager mine kvalmepiller... jeg bliver sindsyg af det...

den anden dag skulle mig og min kæreste op i byen og hygge, jeg brækkede mig 4 gange på den bytur, samt tissede i bukserne.. FED bytur.. NOT

Anmeld

20. marts 2012

Sofia

NH: at specialet bare ikke flasker sig og at jeg skal op klokken 5.07 i morgen!

Anmeld

20. marts 2012

Muffin_girl

Wampires skriver:

ja også denne her er fra samme sted.

det er så lige modsat af NL.. her kan man skrive hvis der er noget man lige er irriteret/sur/gal over eller på...

den her kan jeg ikke lige skrive noget selv først da jeg faktisk føler mig ret lykkelig lige nu

NH: mit jobsøgningskursus ! 

Anmeld

20. marts 2012

Wampires

AalborgPigen skriver:

NH: mit jobsøgningskursus ! 

hehe den kender jeg godt ALT for mange kurser med jobsøgning og aldrig noget resultat bagefter eller nogen nye ideer eller råd der har kunnet hjælpe mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.