Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NH: Skvadderfjolset, der parkerede KLODS op af min bil, så jeg ikke kunne komme ind i den i dag Der stod jeg så med en kold og sulten dreng..... Sjældent jeg virkelig hidser mig op, men så meget egoisme og talentløshed på en blæsende kold aften var simpelthen for meget................ Bassen har fået kov til at se tegnefilm og spise aftensmad foran fjernsynet godt pakket ind i tæppe for at bøde lidt på det, den lille stakkel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NH: At jeg endnu ikke har hørt, om huset kan blive voes at leje, og at jeg faktisk heller ikke ved, om jeg kan skaffe indskuddet
NH: Når naboen spiller høj musik og jeg har en pige på 1 år der skal sove
NH: DSB (hader jeg faktisk bare sådan generelt), og så hende den gravide kvinde med en smøg i munden (!), som jeg gik forbi i dag. ÅRH kan blive gal, har intet tilovers for den slags.Ja, og så er også træt af kun at have 4 kanaler i fjernsynet
Babymor2010 skriver: NH: Når naboen spiller høj musik og jeg har en pige på 1 år der skal sove
Årh det kender jeg godt! Forleden gav min underbo sig til at slibe gulve af kl. 20.45 !
LunaLykke skriver: Årh det kender jeg godt! Forleden gav min underbo sig til at slibe gulve af kl. 20.45 !
Heldigvis er det ikke så tit, og nu er han stoppet igen
NH: At være syg på 4. dag!!! Bare ikke fedt at have feber (ikke meget men feber) og sindsygt ondt i halsen hele tiden
Viborg kommunes konstante vejarbejde på alle de veje JEG benytter hver eneste dag
At jeg vil vise jer alle sammen en video om hvor dygtig Silas er... Og så vil baby dk ikke uploade min video...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128