NH: Now hating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.376 visninger
53 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja også denne her er fra samme sted.

det er så lige modsat af NL.. her kan man skrive hvis der er noget man lige er irriteret/sur/gal over eller på...

den her kan jeg ikke lige skrive noget selv først da jeg faktisk føler mig ret lykkelig lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

malliebooh

NH: Følelsen af at have spist for meget aftensmad, når man godt kunne have dessert!

Anmeld

9. juni 2011

Wampires

NH: nogen har bakket deres anhængertræk op i vores bil. Så hele kofangeren skal skiftes og males for at matche i farverne.. Den sidder helt skævt lige nu... Vores stakkels bil..

og ja det er self sket ligesom vi har brugt alle vores penge på babyudstyr og kun lige har til at overleve resten af måneden...

Også NH: Vores bank... sender brev med gebyr på 100 kr. fordi vi i et døgn havde overtrukket den ene af vores kontoer med 1.000 kr. COME ON! giv mig lige en chance for at komme på netbank og rette det de kan jo se at der er penge på den anden konto til at dække det...

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

ja også denne her er fra samme sted.

det er så lige modsat af NL.. her kan man skrive hvis der er noget man lige er irriteret/sur/gal over eller på...

den her kan jeg ikke lige skrive noget selv først da jeg faktisk føler mig ret lykkelig lige nu

NH: Jo mere jeg tænker over det, så dagens lægebesøg. Altså det gik fint nok, synes bare lægen virkede super skeptisk og irriteret, og hun var ellers så sød sidste gang. Men måske havde hun bare en dårlig dag, må jeg tænke

Anmeld

2. september 2011

Wampires

NH: Kommunen...

de kan godt finde ud af at ringe til en hvis der sendes papirer til en, men de kan ikke lige ringe og sige at sagsbehandleren man skal til møde med ikke er der den pågældende dag eller f.eks. fortælle en at aftalen nok ikke bliver til noget da den er på samme tidspunkt som de lukker...

ARGH COME ON man... tag dog lige lidt hensyn.. specielt overfor mennesker der i forvejen er pressede og sygemeldte...

Anmeld

2. september 2011

SjeBets

NH: Alle symptomerne på en graviditet .. men er ikke gravid ... kvalme ... 

Anmeld

10. november 2011

Wampires

NH: ikke at kunne huske sit password

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

NH: Pizzamanden er langsom..  Og jeg er sulten!

Anmeld

10. november 2011

Wampires

rikkeregnbue skriver:

NH: Pizzamanden er langsom..  Og jeg er sulten!

kender jeg godt XD

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wampires skriver:

kender jeg godt XD

Hahahaha, altid noget jeg ikke er den eneste der oplever det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.