NH: Now hating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
rikkeregnbue skriver:

Hahahaha, altid noget jeg ikke er den eneste der oplever det

længe siden vi sidst bestilte til at det skulle bringes hjem til os men kan godt huske det.. værst var det den aften vi havde forudbestilt så det skulle passe med en film i tv'et og de så havde set tidspunktet forkert til en time senere end vi ville have det... opdagede det ved at det ikke kom til tiden så ringede derned og så måtte de jo skynde sig at lave det og bringe det.. fik en gratis 1½ cola som kompensation...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

-Sigrid-

NH: At der er så mørkt udenfor at jeg bliver træt 

Anmeld

10. november 2011

Rosa

NH: At jeg ikke har plads til mere dessert 

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

NH: ikke mere is i fryseren 

Anmeld

10. november 2011

Muffin

NH: At der er så enormt lang tid til 1 dec hvor jeg skal tusses

Anmeld

10. november 2011

Vivian87

NH: muligt for højt blodsukker og det at jeg blir mæt af 3 bidder af maden  

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wampires skriver:

længe siden vi sidst bestilte til at det skulle bringes hjem til os men kan godt huske det.. værst var det den aften vi havde forudbestilt så det skulle passe med en film i tv'et og de så havde set tidspunktet forkert til en time senere end vi ville have det... opdagede det ved at det ikke kom til tiden så ringede derned og så måtte de jo skynde sig at lave det og bringe det.. fik en gratis 1½ cola som kompensation...

Typisk at sådan noget sker  Vores pizzamænder hernede er ALTID forsinkede, uanset hvornår man bestillet og til hvilken tid

Anmeld

10. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
NH; at være hamrende sulten men baby ligger på mavesækken, så jeg kan ikke spise noget

Anmeld

10. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Typisk at sådan noget sker  Vores pizzamænder hernede er ALTID forsinkede, uanset hvornår man bestillet og til hvilken tid

Så er det fantastisk at bo ovenpå byens bedste pizzaria.

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Så er det fantastisk at bo ovenpå byens bedste pizzaria.

Snyyyyyyyd  Vi bor nu også rigtig tæt på et pizzaria, men vi ville prøve noget nyt i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.