Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Hahahaha, altid noget jeg ikke er den eneste der oplever det
Hahahaha, altid noget jeg ikke er den eneste der oplever det
længe siden vi sidst bestilte til at det skulle bringes hjem til os men kan godt huske det.. værst var det den aften vi havde forudbestilt så det skulle passe med en film i tv'et og de så havde set tidspunktet forkert til en time senere end vi ville have det... opdagede det ved at det ikke kom til tiden så ringede derned og så måtte de jo skynde sig at lave det og bringe det.. fik en gratis 1½ cola som kompensation...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NH: At der er så mørkt udenfor at jeg bliver træt
NH: At jeg ikke har plads til mere dessert
NH: ikke mere is i fryseren
NH: At der er så enormt lang tid til 1 dec hvor jeg skal tusses
NH: muligt for højt blodsukker og det at jeg blir mæt af 3 bidder af maden
Wampires skriver: længe siden vi sidst bestilte til at det skulle bringes hjem til os men kan godt huske det.. værst var det den aften vi havde forudbestilt så det skulle passe med en film i tv'et og de så havde set tidspunktet forkert til en time senere end vi ville have det... opdagede det ved at det ikke kom til tiden så ringede derned og så måtte de jo skynde sig at lave det og bringe det.. fik en gratis 1½ cola som kompensation...
Typisk at sådan noget sker Vores pizzamænder hernede er ALTID forsinkede, uanset hvornår man bestillet og til hvilken tid
rikkeregnbue skriver: Typisk at sådan noget sker Vores pizzamænder hernede er ALTID forsinkede, uanset hvornår man bestillet og til hvilken tid
PT skriver: Så er det fantastisk at bo ovenpå byens bedste pizzaria.
Så er det fantastisk at bo ovenpå byens bedste pizzaria.
Snyyyyyyyd Vi bor nu også rigtig tæt på et pizzaria, men vi ville prøve noget nyt i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128