NH: Now hating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Isabeau

Wampires skriver:

ja også denne her er fra samme sted.

det er så lige modsat af NL.. her kan man skrive hvis der er noget man lige er irriteret/sur/gal over eller på...

den her kan jeg ikke lige skrive noget selv først da jeg faktisk føler mig ret lykkelig lige nu

Er en hønemor...? Skal føde om et par uger eller 3 og har det så skidt med og aflevere min store datter hos sin tante og onkel - de ser hinanden så sjælden, men de er de eneste som kan ta' hende :/ 

Overvejer og bede manden blive hjemme fra fødslen og ta' tøsen - så klarer jeg den med min søster... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Simon's moar <3

NH: At Simon har 38,5 i feber, og jeg frygter han får feberkramper igen..

NH: At have fået en biobrakanyl blokade for seneskedehindebetændelse der gør mega ondt!

NH: At ha en chef, der ikke forstår hvor ondt det rent faktisk gør, som bare tænker på, at jeg skal arbejde igen!

Anmeld

10. november 2011

Sofia

NH: at jeg ikke har chokolade eller noget andet lækkert herhjemme.

Anmeld

10. november 2011

Nessie

NH: Mit piskesmæld (hader det på 15. år )

Anmeld

12. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

NH: At reagere på nyheden om at en person der har ødelagt min barndom muligvis har lungekræft... hvorfor gør jeg det? burde juble og være lykkelig over at han måske snart er borte...

Anmeld

1. december 2011

Wampires

NH: edderkopper der dratter ned fra loftet og lander på min hånd og kravler videre på mit ben...

mærkede noget der føltes som et stik og så kiggede jeg ned og så den begynde at kravle afsted...

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

NH: VVS'ere ! Har nu ventet i 3 timer 

Anmeld

1. december 2011

Pianisten

NH: Min udlejer, som er LANGSOM! Har rykket i ham tusind gange, og vi sidder stadig med punkterede vinduer hvor kulden fosser ind.. ØV!

Anmeld

3. december 2011

Wampires

NH: at selvom han nu er død så rumsterer han stadig i mit liv... og giver mig dårlig samvittighed til trods for der intet er at få det over...

aarrgghhh....

Anmeld

11. december 2011

Wampires

NH: 12 ugers / 3 mdr.s tigerspringet

manner det er hårdt lige nu... gider ikke sove.. sover ikke roligt.. gider ikke spise men er supersulten når han gør.. er meget hysterisk i de timer han er vågen og der skal absolut intet til at sende ham ind i et anfald der kan vare flere minutter uden nogen egentlig grund...

gudskelov det forhåbentlig kun varer en uge mere max...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.