Min Datters ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Carina1977 skriver:

Da min søn var i den alder, ønskede han sig bare lego....han er helt vild med lego

men som tiden er gået, er det da også gået hen og blevet større ønsker. Han bliver 11 år til sommer, og han ønsker sig da et fladskærms-tv, en bærbar, en ps3 og så ønskede han sig en  cykel. men samtidig ved han da også godt, at det er urealistiske ønsker, fordi vi ikke har råd. Men derfor skal de da stadig have lov til at ønske sig det, uden at komme til at lyde alt for materialistiske. En del voksne har da også dyre ønsker, og det er der da intet galt i.

Jeg synes først man bør se på det som et problem, hvis børnene får alt hvad de peger på, og bare ikke kan få nok. Men det er da fint nok at ønske det og have drømme.

Nu fik min søn så hans gave på forskud....det var en cykel, og den trængte han til.....ellers havde han heller ikke fået en. Havde jeg givet ham noget lego eller en dvd, så var han også blevet glad.

Hvis man ikke ønsker eller har råd til, at sit barn skal have en dyr gave. Så kan man jo sætte sig ned og forklare ham/hende det, og spørge ind til, om der måske kunne være nogle andre ønsker.

´Håber din datter får en dejlig fødselsdag  

Tusind tak for dit indæg jeg kunne ikke forklare det bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Carina1977

Tusind tak for dit indæg jeg kunne ikke forklare det bedre.

Det var så lidt

Synes engang imellem at folk er lidt for hurtigt til at konkludere et eller andet udfra et indlæg

Men jeg kan da godt forstå din datter ønsker sig det. Hvem kunne ikke godt tænke sig at eje det

Anmeld

23. maj 2011

henh01

hej

jeg har ikke læst alle svarene, ville blot sige at disney kanalerne og andre børnekanaler hjælper min snart 7 årige pige med at komme med ønsker - der stadig er leg. Hver gang der kommer en reklame, sidder hun "Den ønsker jeg mig" "den ønsker jeg mig også" osv

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

hej

jeg har ikke læst alle svarene, ville blot sige at disney kanalerne og andre børnekanaler hjælper min snart 7 årige pige med at komme med ønsker - der stadig er leg. Hver gang der kommer en reklame, sidder hun "Den ønsker jeg mig" "den ønsker jeg mig også" osv

Haha det gjorde min søn også altid op til jul kan jeg huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.