Min Datters ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Ved ikke om jeg vil kalde mig heldig, for det er jo det sammen for alle pigerne i hendes klasse, men jeg kan da godt høre at der er mange herinde der har samme "problem" som dig  

måske er det fordi vi bor i en lille landsby  her er der altid  en masse unger der leger sammen, ude på gaden om eftermiddagen og aftenen og de store går i svømmehallen eller hygger sig i multihuset eller hjemme ved hinanden

selv om min søn har egen comp. må han max bruge den 2 timer om dagen.. han har ski bedre af at komme ud og spille noget bold og hygge med kammeraterne

Vi har altid brugt at de store fornøjelses-ting, som fx. tv, computer, trampolin, pool osv. er ting som vores børn selv har skullet spare sammen til (nogle gange har vi givet et lille tilskud).

Vi tror på at de bliver gladere for tingene og passer mere på dem hvis de selv har skullet spare sammen og ikke "bare" får alt forærende

Ja mht. konfirmation der slipper i jo så  men med de gavestr. så er det vel også meget rart

Lotte Ø.

Altså er ikke kun i en lille landsby det er sådan.. Dem jeg omtaler i mit andet indlæg i denne tråd bor i en ok stor by men deres børn er bare præcis som du beskriver det og hvor må du dog bare være mega stolt af dine børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

lotte32

Elmer&Amy skriver:

Undskyld jeg risikere 100% at blive skældt totalt ud men hold nu op hvor ville jeg skamme mig hvis det var mit barn..

Ja jeg ved godt at børn bliver præget af andre børn og verdenen omkring dem, men som forældre stiller man selv reglerne for om ens børn skal have sindsyge ønsker eller ej, alt efter hvordan man har opdraget dem..

Min mors veninde har to lækre lækre adoptivbørn og jeg ELSKER simpelthen at give dem gaver af den grund at man er sikker på de rent faktisk bruger det og snakker om det når de ser en.. Deres forældre har begge gode jobs med stor indkomst men deres børn er bare taknemmelige ligegyldigt hvad de får.. Sådan håber jeg virkelig at vores prinsesse/prins også bliver og vil ihvertfald gøre alt for det..

Glad for at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Lotte Ø.

Anmeld

18. maj 2011

baby012

Aisha skriver:

Så bliver min datter 7 år til sommer, og hendes ønsker er

En mobiltelefon ( helst lysse rød)

En bærbar computer  med internet.

Og den nye nintendo dsi 3D

Jeg er ved at gå amokkk 

jaa, sådan så min ønskeliste helt sikkert ikke ud da jeg var i den alder.. jeg ønskede mig højst sansynligt dukker og sådan nogle rideskole heste ..  hehe 

men ja, man skal godt nok have penge-pungen iorden for at købe hvad børn ønsker dig idag :/ .. 

-men tillykke med hende .. ! 

Anmeld

18. maj 2011

N&J

TheLittleOne skriver:

eller bare dukker

ja_!!

Anmeld

18. maj 2011

lotte32

Elmer&Amy skriver:

Altså er ikke kun i en lille landsby det er sådan.. Dem jeg omtaler i mit andet indlæg i denne tråd bor i en ok stor by men deres børn er bare præcis som du beskriver det og hvor må du dog bare være mega stolt af dine børn..

nej det ved jeg godt tænker bare at i en storby, er der måske ikke så mange muligheder for børnene efter skole og så er det måske nemmere at falde i computer-fælden.. ved det ikke

jeg tror såmænd ikke jeg er mere stolt af mine unger end andre er af deres...alle forældre er vel stolte af deres små poder 

Vi forsøger vel alle at opdrage vores børn bedst muligt, og ønsker at de vokser op til at være nogle fantastiske små mennesker

Lotte Ø.

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

nej det ved jeg godt tænker bare at i en storby, er der måske ikke så mange muligheder for børnene efter skole og så er det måske nemmere at falde i computer-fælden.. ved det ikke

jeg tror såmænd ikke jeg er mere stolt af mine unger end andre er af deres...alle forældre er vel stolte af deres små poder 

Vi forsøger vel alle at opdrage vores børn bedst muligt, og ønsker at de vokser op til at være nogle fantastiske små mennesker

Lotte Ø.

Selvfølgelig er alle forældre stolt af deres lækre unger uden tvivl, men når man kan få opdraget sit barn til at materalistiske ting ikke bare er noget der kommer dumpende fra himlen (hårdt sagt men ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det) så synes jeg egentlig godt man må være ekstra stolt

Anmeld

18. maj 2011

lotte32

Elmer&Amy skriver:

Selvfølgelig er alle forældre stolt af deres lækre unger uden tvivl, men når man kan få opdraget sit barn til at materalistiske ting ikke bare er noget der kommer dumpende fra himlen (hårdt sagt men ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det) så synes jeg egentlig godt man må være ekstra stolt

Jamen så tak for det

skrækscenariet må jo også være at ens barn udvikler sig, som en af de der piger i TV2 programmet "ingen kære mor - alene i junglen"   se, dét ville ikke være sjovt... 

Lotte Ø.

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Jamen så tak for det

skrækscenariet må jo også være at ens barn udvikler sig, som en af de der piger i TV2 programmet "ingen kære mor - alene i junglen"   se, dét ville ikke være sjovt... 

Lotte Ø.

Nu har vi HELDIGVIS ikke fjernsyn hos os ( jo til dvd ) men ellers ikke, rigtig hardcore bitch fortalte jeg kæresten efter hans sidste tur til afghanistan at nu stod den altså på intet fjernsyn i et år og den var han med på  men har hørt om programmet og frygter virkelig at vores lille bliver sådan, vil ihvertfald gøre alt for det ikke er sådan..

Anmeld

18. maj 2011

lotte32

Elmer&Amy skriver:

Nu har vi HELDIGVIS ikke fjernsyn hos os ( jo til dvd ) men ellers ikke, rigtig hardcore bitch fortalte jeg kæresten efter hans sidste tur til afghanistan at nu stod den altså på intet fjernsyn i et år og den var han med på  men har hørt om programmet og frygter virkelig at vores lille bliver sådan, vil ihvertfald gøre alt for det ikke er sådan..

Sejt at i har droppet tv så hardcore er vi dog ikke, så vi nøjedes med at droppe parabol så vi "kun" har antennekanalerne

Jeg har også kun set et enkelt program, da det blev liiidt for lallet for min smag

Lotte Ø.

Anmeld

18. maj 2011

Mi

HOLD DA OP 

Mine piger er også lige fyldt syv år. De ønsker sig littlest petshop ting, hello kitty puder, tøj og sådan noget. De har godt nok en nintendo, som de selv har sparet op til og købte sidste jul. Der fik de næsten kun pengegaver, fordi de bare så gerne ville have en nintendo, og det ligger laaaaant over hvad vores børn får i gave.

Hvad i alverden skal du så give din datter i konfirmationsgave? Et kongerige

Man skal virkelig holde igen, hvis ikke de skal have et værelse fyldt med alverdens goder allerede inden de er færdige med at lege børnelege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.