Min Datters ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

aya-zia

Aisha skriver:

Min datter fik en nintendo dsi sidste år men nu er der kommet en ny   og jeg kan ikke følge med mere   det er som om gaverne bliver større for hvert år der går

ja det er ret vildt... hvorfor kan de ik bare ønske sig legetøj som vi andre gjorte da vi var i den alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

9510

Aisha skriver:

Så bliver min datter 7 år til sommer, og hendes ønsker er

En mobiltelefon ( helst lysse rød)

En bærbar computer  med internet.

Og den nye nintendo dsi 3D

Jeg er ved at gå amokkk 

Det er godt nok nogle DYRE ønsker, men tror desværre at det er fremtiden at de kun ønsker sig elektronik

MIn er lige blevet 10 år og der var de samme ting hun ønskede sig, vi valgte så at give hende en ny mobiltelefon

Anmeld

18. maj 2011

aya-zia

norenberg skriver:

ja de er tidlig ude de små....selv er jeg ikke tilhænger af at de i den alder få bærbar med internet og mobltelefon....vores bliver seks år og har en dsi hun er rigtg glad for....de andre ting kan hun få når hun nærmer sig de 10 år....selvom det er svært når hendes kusiner på 6-7 år har mobiler....

mine unger får heller ingen mobil inden for de næste mange år... (ellers 5) 

men bærbar ved jeg ik... vi bor i sådan en lille by og her er de begyndt med at ungerne hel ned i anden klasse skal skrive på bærebar... (også i hånden)... så den har de fremme hele dagen... syntes altså det er tidligt

Anmeld

18. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
9510 skriver:

Det er godt nok nogle DYRE ønsker, men tror desværre at det er fremtiden at de kun ønsker sig elektronik

MIn er lige blevet 10 år og der var de samme ting hun ønskede sig, vi valgte så at give hende en ny mobiltelefon

Jeg ved ikke hvad jeg køber endnu. Men jeg køber kun 1 af de ting hun har ønsket sig. Resten må hun gå til hendes store familie med ( onkler, tanter, beste forældre osv) . Jeg har en baby dreng  på 7 måneder jeg også skal tænke på.

Anmeld

18. maj 2011

9510

Aisha skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg køber endnu. Men jeg køber kun 1 af de ting hun har ønsket sig. Resten må hun gå til hendes store familie med ( onkler, tanter, beste forældre osv) . Jeg har en baby dreng  på 7 måneder jeg også skal tænke på.

Jamen det er jo heller ikke til at få råd til mere end en af de ting næsten,

da min tøs blev 9 købte vi en 10" computer til hende, men den er allerede for kedelig og for lille,,,

Øv øv at tingene bliver forældet næsten hurtigere end man får dem hjem:-(

Anmeld

18. maj 2011

lotte32

WOW  nogle store ønsker, hvad mon hun så vil ønske sig til sin konformation

Min datter er 7½ år, og hun er heldigvis stadig meget til barbie, dukkehus, sylvanian mm og ved at det er sådan for alle pigerne i hendes klasse

Ja, og så læser hun gerne en ½-1 times tid hver aften inden sengetid (ligesom hendes mor) 

hun har godt nok en nintendo ds, men bruger den meget sjældent, hun fik en brugt mobil af sin far i julegave, men den har været løbet død for strøm de sidste 3 mdr. mindst, og hun spørger ikke til den...

tv og computer har hun ikke på værelset, der må hun op til os, men det er nu også sjældent at hun gider det, det er max én gang om ugen hun sidder ved computeren.. 

hun har flere gange sagt at hun ønsker en com. på værelset, men tror nu mest det er fordi hendes storebror på 13 år  har en og hun får hver gang af vide at hun må bruge vores og ellers selv spare op (det gjorde hendes bror også) men når det så kommer til stykket vil hun hellere bruge sine sparepenge på babie og andet legetøj..  og jeg håber da at det fortsætter nogle år endnu min.

Lotte Ø.

Anmeld

18. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lotte32 skriver:

WOW  nogle store ønsker, hvad mon hun så vil ønske sig til sin konformation

Min datter er 7½ år, og hun er heldigvis stadig meget til barbie, dukkehus, sylvanian mm og ved at det er sådan for alle pigerne i hendes klasse

Ja, og så læser hun gerne en ½-1 times tid hver aften inden sengetid (ligesom hendes mor) 

hun har godt nok en nintendo ds, men bruger den meget sjældent, hun fik en brugt mobil af sin far i julegave, men den har været løbet død for strøm de sidste 3 mdr. mindst, og hun spørger ikke til den...

tv og computer har hun ikke på værelset, der må hun op til os, men det er nu også sjældent at hun gider det, det er max én gang om ugen hun sidder ved computeren.. 

hun har flere gange sagt at hun ønsker en com. på værelset, men tror nu mest det er fordi hendes storebror på 13 år  har en og hun får hver gang af vide at hun må bruge vores og ellers selv spare op (det gjorde hendes bror også) men når det så kommer til stykket vil hun hellere bruge sine sparepenge på babie og andet legetøj..  og jeg håber da at det fortsætter nogle år endnu min.

Lotte Ø.

Jeg tror du er meget heldig med hende. Min datter er meget optaget af elektronik og mest computer (hun sidder altid ved min) Men jeg vil lige sige at vi er muslimer så hun skal ikke konfimeres. YESSSS jeg slipper der

Anmeld

18. maj 2011

lotte32

Aisha skriver:

Jeg tror du er meget heldig med hende. Min datter er meget optaget af elektronik og mest computer (hun sidder altid ved min) Men jeg vil lige sige at vi er muslimer så hun skal ikke konfimeres. YESSSS jeg slipper der

Ved ikke om jeg vil kalde mig heldig, for det er jo det sammen for alle pigerne i hendes klasse, men jeg kan da godt høre at der er mange herinde der har samme "problem" som dig  

måske er det fordi vi bor i en lille landsby  her er der altid  en masse unger der leger sammen, ude på gaden om eftermiddagen og aftenen og de store går i svømmehallen eller hygger sig i multihuset eller hjemme ved hinanden

selv om min søn har egen comp. må han max bruge den 2 timer om dagen.. han har ski bedre af at komme ud og spille noget bold og hygge med kammeraterne

Vi har altid brugt at de store fornøjelses-ting, som fx. tv, computer, trampolin, pool osv. er ting som vores børn selv har skullet spare sammen til (nogle gange har vi givet et lille tilskud).

Vi tror på at de bliver gladere for tingene og passer mere på dem hvis de selv har skullet spare sammen og ikke "bare" får alt forærende

Ja mht. konfirmation der slipper i jo så  men med de gavestr. så er det vel også meget rart

Lotte Ø.

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

Aisha skriver:

Så bliver min datter 7 år til sommer, og hendes ønsker er

En mobiltelefon ( helst lysse rød)

En bærbar computer  med internet.

Og den nye nintendo dsi 3D

Jeg er ved at gå amokkk 

Undskyld jeg risikere 100% at blive skældt totalt ud men hold nu op hvor ville jeg skamme mig hvis det var mit barn..

Ja jeg ved godt at børn bliver præget af andre børn og verdenen omkring dem, men som forældre stiller man selv reglerne for om ens børn skal have sindsyge ønsker eller ej, alt efter hvordan man har opdraget dem..

Min mors veninde har to lækre lækre adoptivbørn og jeg ELSKER simpelthen at give dem gaver af den grund at man er sikker på de rent faktisk bruger det og snakker om det når de ser en.. Deres forældre har begge gode jobs med stor indkomst men deres børn er bare taknemmelige ligegyldigt hvad de får.. Sådan håber jeg virkelig at vores prinsesse/prins også bliver og vil ihvertfald gøre alt for det..

Anmeld

18. maj 2011

TheLittleOne

N&J skriver:

Jeg vidste der var en grund til jeg ville flytte ud på en øde ø uden internet eller kontakt med omverdene inden min datter bliver i skolealderen

Hvad blev der af babiedukker?

eller bare dukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.