Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så bliver min datter 7 år til sommer, og hendes ønsker er
En mobiltelefon ( helst lysse rød)
En bærbar computer med internet.
Og den nye nintendo dsi 3D
Jeg er ved at gå amokkk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Så bliver min datter 7 år til sommer, og hendes ønsker er En mobiltelefon ( helst lysse rød) En bærbar computer med internet. Og den nye nintendo dsi 3D Jeg er ved at gå amokkk
Ditte_Marie skriver: tja - det er jo lidt anderledes end hvad man selv ønskede sig i den alder
tja - det er jo lidt anderledes end hvad man selv ønskede sig i den alder
haha, ja jeg kan ikke endgang huske hvad jeg ønskede mig i den alder. Men helt ærligt, nu må min prinsesse slappe lidt af
tror desværrer det er sådan ønskerne er nu om dage..
min datter på snart 5 ønsker sig spil til sin DS... (den fik hun af sin farmor til hendes 4 års føsdag)
og ellers ønsker hun sig også en computer
og et TROMMESET
aya-zia skriver: tror desværrer det er sådan ønskerne er nu om dage.. min datter på snart 5 ønsker sig spil til sin DS... (den fik hun af sin farmor til hendes 4 års føsdag) og ellers ønsker hun sig også en computer og et TROMMESET
Min datter fik en nintendo dsi sidste år men nu er der kommet en ny og jeg kan ikke følge med mere det er som om gaverne bliver større for hvert år der går
Jeg vidste der var en grund til jeg ville flytte ud på en øde ø uden internet eller kontakt med omverdene inden min datter bliver i skolealderen
Hvad blev der af babiedukker?
ja de er tidlig ude de små....selv er jeg ikke tilhænger af at de i den alder få bærbar med internet og mobltelefon....vores bliver seks år og har en dsi hun er rigtg glad for....de andre ting kan hun få når hun nærmer sig de 10 år....selvom det er svært når hendes kusiner på 6-7 år har mobiler....
N&J skriver: Jeg vidste der var en grund til jeg ville flytte ud på en øde ø uden internet eller kontakt med omverdene inden min datter bliver i skolealderen Hvad blev der af babiedukker?
Barbi dukkerne er nok i historie bøgerne nu
Brats og moxie girls har overtaget. Og selv dem er ikke god nok for dem. I hvertfald for min datter.
norenberg skriver: ja de er tidlig ude de små....selv er jeg ikke tilhænger af at de i den alder få bærbar med internet og mobltelefon....vores bliver seks år og har en dsi hun er rigtg glad for....de andre ting kan hun få når hun nærmer sig de 10 år....selvom det er svært når hendes kusiner på 6-7 år har mobiler....
Vi vil kun det bedste for vores børn, det er nok derfor vi forkæler dem så meget. Min datter hun siger altid men Anna har computer eller noget der for mig til at overveje om jeg er gammeldags. Vi har en computer hvorfor kan hun ikke bae sidde ved den, så jeg også kan se hvad hun laver
Aisha skriver: Barbi dukkerne er nok i historie bøgerne nu Brats og moxie girls har overtaget. Og selv dem er ikke god nok for dem. I hvertfald for min datter.
Moxie girls.. ihh jeg føler mig gammel
Nej, det er ret ærgeligt at børn ikke er børn ligeså længe som de var førhen, rigtig trist.. og jeg gruer for den dag det er min datter der kommer med den ønskeliste.. uhh og så længe er der jo ikke til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128