Overvægt og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

er skam også glad for at vi flyttede og fik en ny læge...

det var gået ned ad bakke de sidste 2 år med at få lægen til at lytte til os når vi sagde noget...

Mange tak for dit svar

Og dejligt at du fik dig en ny læge som forhåbentligt høre på det du siger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Stort tillykke med den lille spire Jeg har været på en fertilitetsklinik og han sagde at min overvægten ikke var den driakte grund til at jeg ikke blev gravid, men som han sagde nogen har nemmer ved det ind andre! Og jeg tror helt sikkert at du har rat, med at psyken spiller en vigtigt rolle, men hold op jeg synes det er svært at glemme det lidt...

Ja det er svært at glemme, hvis man inderligt ønsker at blive gravid. Personligt havde jeg det sådan det første års tid og derefter prøvede jeg at glemme det lidt. Kæresten blev udsendt og kom hjem på ferie og jeg fandt ud af 6 uger senere at jeg var blevet gravid

Men det er selvfølgelig meget forskelligt, hvornår og hvor hurtigt man bliver gravid. Jeg har da også en del veninder som er blevet gravide 1 -3 mdr efter de havde smidt p-pillerne, trods overvægt. Så tror der er rigtig mange faktorer som spiller ind.

at du også snart får dit ønske opfyldt!

/Fenja

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja det er svært at glemme, hvis man inderligt ønsker at blive gravid. Personligt havde jeg det sådan det første års tid og derefter prøvede jeg at glemme det lidt. Kæresten blev udsendt og kom hjem på ferie og jeg fandt ud af 6 uger senere at jeg var blevet gravid

Men det er selvfølgelig meget forskelligt, hvornår og hvor hurtigt man bliver gravid. Jeg har da også en del veninder som er blevet gravide 1 -3 mdr efter de havde smidt p-pillerne, trods overvægt. Så tror der er rigtig mange faktorer som spiller ind.

at du også snart får dit ønske opfyldt!

/Fenja

Mange tak

Anmeld

18. maj 2011

marloutti

Hey.. Jeg er også temmelig overvægtig og blev først gravid, mens jeg tog p-piller. Det endte dog i en ma. Derefter gik der blot to mdr så var jeg gravid igen. Og har nu en dejlig dreng på fire uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.