Overvægt og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Overvægt og graviditet det er en dårlig kombi. Du kan få en del gener ved gravidteten med så meget overvægt. Bl.a graviditetssukkersyge og senere komplikationer i forbindelse med fødsel. Så, og jeg ved godt at det er nemmer sagt end gjort, men der skal nogle kilo af, for din og dit kommende barns skyld. Og du er jo på vej:-) Så det skal nok lykkes

Jah ved jeg godt, og vil da også helst gerne tabe mig 15 kg inde jeg bliver gravid, men nu må vi se hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilsofieogsara skriver:

første gang 3 mdr.  

2 gang  2 mdr.

og 3 gang 7 mdr. og har termin d. 9-6, så det er lige om lidt.

børn 2 og 3 er sammen med min kæreste som jeg er sammen med nu

Tak for dit svar, og tillykke med graviditeten

Anmeld

17. maj 2011

mortilsofieogsara

Anonym skriver:

Tak for dit svar, og tillykke med graviditeten

mange tak

Anmeld

17. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Hehe det var da fedt! Og tillykke med hende

Jow tak Ingen grund til at spilde tiden vel ?

Anmeld

18. maj 2011

merle2010

jeg er osse meget overvægtig.. men jeg blev sku gravid på p-piller, så jeg har åbenbart ikke svært ved at blive gravid.. hehe.. har nu en datter på 1 år, som jeg elsker over alt på jorden...

Anmeld

18. maj 2011

Henriette1973

Hej

Jeg er temmelig overvægtig med PCO.

Begge gange er der gået 5 mrd. Men jeg har også været meget bevist om min kost og motion... Tror faktisk at det er cyklen der er en med spiller hver gang

Held og lykke

Hilsen

Henriette

Anmeld

18. maj 2011

Fenja09

Jeg har også ekstra på sidebenene, og det tog os ca 3 år at blive gravide, men skal lige tilføje, at vi aldrig har lagt skema for ÆL osv. Jeg smed p-pillerne og derfra så vi tiden an. Er helt sikker på at psyken også spiller en meget stor rolle.

Jeg er idag 26+0

Har en veninde som fik lavet en masse undersøgelser fordi hende og kæresten ikke kunne få børn ( de har stadig ikke fået) - hun er også overvægtig og fik af vide på daværende tidspunkt at hendes æggestokke var gået i dvale pga fedme. Hun har nu tabt sig nogle kilo, og æggestokkene "sover" ikke længere, men de har stadig ikke haft gevinst med de to gyldne streger.

Hvis man bliver undersøgt på fertilitetsklinik har man større sandsynlighed for at finde ud af om man ikke kan blive gravid på overvægt eller om det skyldes noget andet.

/Fenja

Anmeld

18. maj 2011

Sof

Det tog min søster over 1½ år og det var først da hun nåede dertil hvor hun tænkte at de nok bare ikke skulle have børn, så de købte lille bil, 2 værelses lejlighed og sparede op til at gøre bilen fin og stylet og så gik der 3 måneder og vupti, så var hun gravid med min skønne nevø, som nu er 3 år  Så stylingsopsparingen blev brugt på barnevogn osv., den lille bil skiftet ud med en station wagon og den 2 værelses ejer med en 3 værelses leje.

Jeg er overbevist om at hvis man har svært ved det i forvejen af den ene eller anden grund, så spiller psyken meget mere ind end ellers, men det er også svært at lade være med at tænke over det

Held og lykke med det hele, håber du snart har 2 fine streger

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

jeg er osse meget overvægtig.. men jeg blev sku gravid på p-piller, så jeg har åbenbart ikke svært ved at blive gravid.. hehe.. har nu en datter på 1 år, som jeg elsker over alt på jorden...

Hold da op, ja man må sige at du har nemt ved det

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Henriette1973 skriver:

Hej

Jeg er temmelig overvægtig med PCO.

Begge gange er der gået 5 mrd. Men jeg har også været meget bevist om min kost og motion... Tror faktisk at det er cyklen der er en med spiller hver gang

Held og lykke

Hilsen

Henriette

Oki, hvor er det dejligt for dig at du kunne blive gravid af lige vel! Jep jeg har også lagt min kost om og er begyndt at løbe 3-4 gange om ugen så vi må se om det bager frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.