Overvægt og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Worldwide

Jeg var ikke voldsomt overvægtig da jeg blev gravid, men havde en BMI på 26 eller var det 27.. Hm en af dem

Men det tog ikke ret mange timer Kæresten kom til DK den 7 April og den 30 Spril stod vi med en positiv test Slet slet ikke planlagt, men efter udregninerne skulle det være sket den 9 April Så vi må åbenbart bare være super fit for fight når det handler om bebser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Malthes mor

Anonym skriver:

Hejsa piger Jeg er overvægtig og har i snart 2 år prøvede, uden held Mit spørgsmål er til jer der ved at i er overvægtige, men blev gravid: hvor lang tid prøvede i?

Hvor stor er din overvægt - dvs BMI? Ja undskyld mit direkte spørgsmål. For drejer det sig om 2 kg eller 20?

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

mafalck skriver:

grøntsager også sunde vitaminer derigennem var min lykke

Håber at det snart lykkes for dig....

Hehe jeg er igang

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

RikkeTrudsløv skriver:

jeg er også meget overvægtig.. og vi prøvede meget længe, og var begyndt at frygt et vi ikke kunne.. men vi opgav endelig lidt eller havde bestemt oss for at vente.. og så da vi mindst ventede det fandt vi ud af at jeg var gravid ;D og er nu i uge 29 og vi venter en lille dreng ;D så jeg tror på at hvis man tænker for meget på man vil blive gravid kan psyken måske spille ind..  men håber på det lykkes for jer ;D

Uha ja ved godt der er mange der siger man ikke skal tænke på det, men hold da op jeg synes det er svært, men gør mit bedste for at det ikke kommer til at fylde det hele!

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Jeg var ikke voldsomt overvægtig da jeg blev gravid, men havde en BMI på 26 eller var det 27.. Hm en af dem

Men det tog ikke ret mange timer Kæresten kom til DK den 7 April og den 30 Spril stod vi med en positiv test Slet slet ikke planlagt, men efter udregninerne skulle det være sket den 9 April Så vi må åbenbart bare være super fit for fight når det handler om bebser

Hehe det var da fedt! Og tillykke med hende

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Hvor stor er din overvægt - dvs BMI? Ja undskyld mit direkte spørgsmål. For drejer det sig om 2 kg eller 20?

Jeg skal tabe omkring 25 kg...

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulse-mor skriver:

Mange overvægtige har det der hedder PCOS. Det har jeg bl.a selv. Det betyder man er insulin resistent og derfor ikke kan tåle bl.a stivelse. Insulinen går bl.a ned og påvirker æggestokkene. Har du undersøgt om du kunne ha det? Er dine menstruationer regelmæssige??

Jeg har ikke PCOS, fik jeg undersøgt, og det havde jeg ikke... Så det er dejligt nok

Anmeld

17. maj 2011

Malthes mor

Anonym skriver:

Jeg skal tabe omkring 25 kg...

Overvægt og graviditet det er en dårlig kombi. Du kan få en del gener ved gravidteten med så meget overvægt. Bl.a graviditetssukkersyge og senere komplikationer i forbindelse med fødsel. Så, og jeg ved godt at det er nemmer sagt end gjort, men der skal nogle kilo af, for din og dit kommende barns skyld. Og du er jo på vej:-) Så det skal nok lykkes

Anmeld

17. maj 2011

mortilsofieogsara

første gang 3 mdr.  

2 gang  2 mdr.

og 3 gang 7 mdr. og har termin d. 9-6, så det er lige om lidt.

børn 2 og 3 er sammen med min kæreste som jeg er sammen med nu

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Overvægt og graviditet det er en dårlig kombi. Du kan få en del gener ved gravidteten med så meget overvægt. Bl.a graviditetssukkersyge og senere komplikationer i forbindelse med fødsel. Så, og jeg ved godt at det er nemmer sagt end gjort, men der skal nogle kilo af, for din og dit kommende barns skyld. Og du er jo på vej:-) Så det skal nok lykkes

Jah ved jeg godt, og vil da også helst gerne tabe mig 15 kg inde jeg bliver gravid, men nu må vi se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.