Secrets' MD scanning! Og det bliver en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

komodo

Hvor er hun fiiiin, synes hun ligner dig *GG*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Frøken J.

komodo skriver:

Hvor er hun fiiiin, synes hun ligner dig *GG*

Hehehe! Hun har i hvert fald NOGET mindre fedt på kroppen Men vi er ret overbevist om, at det er min næse

Og tak btw!

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Hahaha, det ville ramme verdensnyhederne!

Arhhh.. Håber virkelig det hjælper på mig. Det er mega nederen

Ha ha, ihh det kunne altså være mega sjovt hehe.

Håber jeg også, men det er først rigtig nedern når man ikke kan falde i søvn, pga af den brændende fornemmelse og man føler man ikke kan trække vejret, org, hader halsbrand.

Anmeld

16. maj 2011

sweet

Secrets skriver:

Så er MD-scannigen overstået! Jeg var så spændt i morges, og fik kørt mig selv så meget op, at jeg endte med at brække mig. Haha. Typisk mig!

Nå, men MD-scanningen gik virkelig godt. Det var en rigtig sød jordemoder der scannede os. Alt var perfekt! Alt lige fra størrelsen, hjernen, hjertet, navlestrengen, nyren osv.

Baby ligger med hovedet ned mod min blære og fødderne op mod mit hoved. Hvilket pænt meget forklarer hvorfor jeg hele tiden føler jeg skal tisse!

Oooog! Ved i hvad vi venter? Det er en... PIGE! Wee! Vi venter en skøn lille prinsesse. Hun sagde, at hun self. ikke måtte sige hun var 100% sikker, men at var hun i tvivl ville hun slet ikke sige noget. Jubii!

Vi fik 4 billeder med hjem, fordi jordemoderen kom til at "trykke lidt for mange gange på aftrækkeren". Haha. Har lagt det bedste og det sjoveste ind. Det ene kan man se hendes fine arme, som begge ligger op mod hovedet og hendes ben. På det andet er vi enige om, at hun ligner en dinosaur Det er fordi hun lige åbnede munden. Hehe

stort tillykke

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Ha ha, ihh det kunne altså være mega sjovt hehe.

Håber jeg også, men det er først rigtig nedern når man ikke kan falde i søvn, pga af den brændende fornemmelse og man føler man ikke kan trække vejret, org, hader halsbrand.

Oh no Well, mælken har hjulpet lidt. Nu brænder det ikke så meget, føler bare min spiserør er fyldt med mad. 

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

sweet skriver:

stort tillykke

Tak!

Anmeld

16. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Ja, jeg synes det er sådan lidt surrealistisk, når man ser den cykle rundt med benene! Men nu hvor jeg også kan mærke hende, virker det mere virkeligt. Synes det var skægt til MD at se hende bokse rundt men intet kunne mærke!

Pjat med dig. Man kan umuligt få for meget gejl til baby! Det er min klare holdning. Høhø! Måske skulle man lige et smut i H&M i morgen, selvom denne måneds babybudget er brugt.. Puha, nu frister du! Men jeg synes nu man lige så godt kan starte tidligt, så får man fordelt udgifterne!

Ja, det tror jeg gerne. Nøj hvor jeg glæder mig til jeg kan mærke hende hver dag Synes det er lidt for sjældent hun bliver lidt gal på sin mor, og tjatter til mig

Haha - jeg synes du har helt ret! Men min kæreste og økonomi siger noget andet.. Jeg forstår dem ikke! Synes også helt klart det er en fordel at være på forkant med baby tøj og gejl. Man er vel på SU, og har jo ikke råd til at købe det hele i uge 39.

Har du samlet dig meget gejl endnu?

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Oh no Well, mælken har hjulpet lidt. Nu brænder det ikke så meget, føler bare min spiserør er fyldt med mad. 

Så forstil dig, at du ligger ned, så bliver luftvejen bare stoppet.

Anmeld

16. maj 2011

-Milla-

Ihh, hvor skønt. Tillykke med den gode oplevelse og jeres lille prinsesse.

Anmeld

16. maj 2011

sandratobias

Tillykke.. Dejligt med en lille prinsesse..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.