Secrets' MD scanning! Og det bliver en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Frøken J.

SiLiMiMa skriver:

ih, tillykke med den lille Trunte

Taaaark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

stort tillykke med prinsessen....

Tak skal du have

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Weeee hvor dejligt søde! En lille pige

Sig hvis du mangler noget, måske har jeg det

Hmm, men troede nu det blev en dreng

Taak søde Og det skal jeg nok, skal lige se på hvad jeg mangler Og ja, jeg beklager at måtte skuffe, men vores gener var ikke enige med dit gæt

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

stort tillykke med den lille prinsesse i nu skal ha.

Tusind tak

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Ihh hvor skønt at alt var som det skulle være!

Og stort tillykke med en lille prinsesse

Det er bare super skønt! Og tak skal du have

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Ej hvor dejligt, at man kan se det hele. Hold da op hun er stor Det går stærkt nu. Ih, jeg glæder mig til min også er så stor

Uh der er læænge til. Den 21. juni. Men nu har vi jo været til kønsscanning, så vi fik lov at se lillepigen igen I 3D og det hele. (uden at betale for 3D) Hun er godt nok tynd.. Men det skal man være når man kun vejer 100 g og er 9 cm

Ja, det går MEGA stærkt, man bliver helt overrasket!

Ej hvor er i bare heldige, det er da super lækkert! Men hun er jo så heller ikke begyndt at udvikle så meget fedt på kroppen endnu, så det er helt klart også derfor. Bare vent, det ender med en lille rundkindet bebs! Hehe

Anmeld

16. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Ja, det går MEGA stærkt, man bliver helt overrasket!

Ej hvor er i bare heldige, det er da super lækkert! Men hun er jo så heller ikke begyndt at udvikle så meget fedt på kroppen endnu, så det er helt klart også derfor. Bare vent, det ender med en lille rundkindet bebs! Hehe

Hihi - synes også lige at jeg har testet positiv. Og at der var aaalt for lang tid til NF - nu har vi været for knapt tre uger siden, og har endda også været til kønsscanning. Tja, tiden går såmænd stærkt alligevel

Ja, hun skal nok nå at blive dejlig baby-tyk Ih, glæder mig allerede til at hun er stor nok og kommer ud til os.

Har du været ude og købe noget lyserødt i dag så?

Anmeld

16. maj 2011

Mauser.

OG HVEM HAVDE RET ??? Jeg VIDSTE det .. 

Stort tillykke søde. 

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Tillykke med den gode scanning

Wee en pige mere

Synes lidt hun ligner en fugl uden vinger på det første billed.

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Hihi - synes også lige at jeg har testet positiv. Og at der var aaalt for lang tid til NF - nu har vi været for knapt tre uger siden, og har endda også været til kønsscanning. Tja, tiden går såmænd stærkt alligevel

Ja, hun skal nok nå at blive dejlig baby-tyk Ih, glæder mig allerede til at hun er stor nok og kommer ud til os.

Har du været ude og købe noget lyserødt i dag så?

Ja, det kan jeg godt huske! Synes de første 12 uger var DRÆBER langsomme! Hehe Så skal du bare se frem til MD nu Det er skønt!

Nej, har ikke lige fået købt noget endnu, fordi jeg fik så travlt med at komme hjem og opdatere familie og venner og sådan. Hehe. Så det har jeg til gode! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.