Secrets' MD scanning! Og det bliver en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

.....

Tillykke med den kommende prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Nej, slet ikke. Altså så er det måske en af de der flyvende dinosaurer jeg bærer på, da hun jo ligner en dinosaur på det andet. Hehehe

Nu jeg "har dig", du har vel ikke nogen gode råd mod halsbrand? Har aldrig i mit liv haft det før, indtil i dag. Fuck det er ubehageligt! 

Ha ha, ihh mon dog, tror hun er et tynd lille bebse, men jo, det ser lidt sjovt ud

Nej det har jeg desværre ikke, har selv rigtig meget HVER aften, men bøvler med så meget, at jeg snart ikke magter mere læge kontakt, men finder du et godt husmødre tip, så sig endelig til.

Måske Maalene kan hjælpe, hun har i hvert fald oprettet en tråd omkring det.

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Mut skriver:

Tillykke med den kommende prinsesse

Tak  

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Ha ha, ihh mon dog, tror hun er et tynd lille bebse, men jo, det ser lidt sjovt ud

Nej det har jeg desværre ikke, har selv rigtig meget HVER aften, men bøvler med så meget, at jeg snart ikke magter mere læge kontakt, men finder du et godt husmødre tip, så sig endelig til.

Måske Maalene kan hjælpe, hun har i hvert fald oprettet en tråd omkring det.

Det håber jeg satme, ellers bliver det en noget creepy fødsel

Argh, du er skuda ikke heldig Jeg har tænkt mig at prøve med noget mælk og kakao fra tanken nu her, håber dte har en effekt. Men har godt læst flere herinde som siger det ikke rigtig virker. Men tak for tippet!

Anmeld

16. maj 2011

Ka+Ma=Be

Tillykke med en vellykket scanning og ikke mindst din lille pige!  

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Tillykke med en vellykket scanning og ikke mindst din lille pige!  

Maaange tak!

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det håber jeg satme, ellers bliver det en noget creepy fødsel

Argh, du er skuda ikke heldig Jeg har tænkt mig at prøve med noget mælk og kakao fra tanken nu her, håber dte har en effekt. Men har godt læst flere herinde som siger det ikke rigtig virker. Men tak for tippet!

Ha ha det vil jeg nu gerne læse en FB fra, hehe. "ja og så kom der sgu en mini dino ud".

Nope og elsker at pive, så det bliver det heller ikke bedre af, hehe. Mælk og kakao har ikke hjulpet mod halsbrænd, derimod hjalp det mod kvalme, men ja, hva kan du bruge det til lige nu.

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Ha ha det vil jeg nu gerne læse en FB fra, hehe. "ja og så kom der sgu en mini dino ud".

Nope og elsker at pive, så det bliver det heller ikke bedre af, hehe. Mælk og kakao har ikke hjulpet mod halsbrænd, derimod hjalp det mod kvalme, men ja, hva kan du bruge det til lige nu.

Hahaha, det ville ramme verdensnyhederne!

Arhhh.. Håber virkelig det hjælper på mig. Det er mega nederen

Anmeld

16. maj 2011

mybaby-girl

Secrets skriver:

Så er MD-scannigen overstået! Jeg var så spændt i morges, og fik kørt mig selv så meget op, at jeg endte med at brække mig. Haha. Typisk mig!

Nå, men MD-scanningen gik virkelig godt. Det var en rigtig sød jordemoder der scannede os. Alt var perfekt! Alt lige fra størrelsen, hjernen, hjertet, navlestrengen, nyren osv.

Baby ligger med hovedet ned mod min blære og fødderne op mod mit hoved. Hvilket pænt meget forklarer hvorfor jeg hele tiden føler jeg skal tisse!

Oooog! Ved i hvad vi venter? Det er en... PIGE! Wee! Vi venter en skøn lille prinsesse. Hun sagde, at hun self. ikke måtte sige hun var 100% sikker, men at var hun i tvivl ville hun slet ikke sige noget. Jubii!

Vi fik 4 billeder med hjem, fordi jordemoderen kom til at "trykke lidt for mange gange på aftrækkeren". Haha. Har lagt det bedste og det sjoveste ind. Det ene kan man se hendes fine arme, som begge ligger op mod hovedet og hendes ben. På det andet er vi enige om, at hun ligner en dinosaur Det er fordi hun lige åbnede munden. Hehe

Stort tillykke med at det bliver en prinsesse

Det er da skønt, vi håber og finger for at det også bliver en pige her Da vi har en dreng i forvejen

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

mybaby-girl skriver:

Stort tillykke med at det bliver en prinsesse

Det er da skønt, vi håber og finger for at det også bliver en pige her Da vi har en dreng i forvejen

Takker

Huh!? Er du gravid!? Eller er det bare til den tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.