Secrets' MD scanning! Og det bliver en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

mybaby-girl

Secrets skriver:

Takker

Huh!? Er du gravid!? Eller er det bare til den tid?

Jaaa, jeg er gravid weeee ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

MaybeBaby

MoarJ skriver:

Stort tillykke... Det bliver en ren pige måned... 

Jeg vil jo gerne lige tilføje vores dreng til regnestykket!

Anmeld

17. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Så er MD-scannigen overstået! Jeg var så spændt i morges, og fik kørt mig selv så meget op, at jeg endte med at brække mig. Haha. Typisk mig!

Nå, men MD-scanningen gik virkelig godt. Det var en rigtig sød jordemoder der scannede os. Alt var perfekt! Alt lige fra størrelsen, hjernen, hjertet, navlestrengen, nyren osv.

Baby ligger med hovedet ned mod min blære og fødderne op mod mit hoved. Hvilket pænt meget forklarer hvorfor jeg hele tiden føler jeg skal tisse!

Oooog! Ved i hvad vi venter? Det er en... PIGE! Wee! Vi venter en skøn lille prinsesse. Hun sagde, at hun self. ikke måtte sige hun var 100% sikker, men at var hun i tvivl ville hun slet ikke sige noget. Jubii!

Vi fik 4 billeder med hjem, fordi jordemoderen kom til at "trykke lidt for mange gange på aftrækkeren". Haha. Har lagt det bedste og det sjoveste ind. Det ene kan man se hendes fine arme, som begge ligger op mod hovedet og hendes ben. På det andet er vi enige om, at hun ligner en dinosaur Det er fordi hun lige åbnede munden. Hehe

Så kan du fortælle alle dem, der kommer med en "venter du tvillinger" bemærkning, at det altså bliver en pige, og du derfor har valgt at bygge et walk In closet i lejligheden! og stort stort tillykke, allersødeste du! Hvor er det fantastisk med en bette pige og så blev det hele mere virkeligt, ikk'? Kram kram kram kram

Anmeld

17. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Det håber jeg satme, ellers bliver det en noget creepy fødsel

Argh, du er skuda ikke heldig Jeg har tænkt mig at prøve med noget mælk og kakao fra tanken nu her, håber dte har en effekt. Men har godt læst flere herinde som siger det ikke rigtig virker. Men tak for tippet!

Altså mælk og kiks hjalp herhjemme, men jeg ville jo ende som voldtykmjvis jeg fortsatte hver aften! Så ned på apoteket og spørg for dem jeg fik virker In a jiffy! Især nårman ligger sig ned.

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Secrets skriver:

Så er MD-scannigen overstået! Jeg var så spændt i morges, og fik kørt mig selv så meget op, at jeg endte med at brække mig. Haha. Typisk mig!

Nå, men MD-scanningen gik virkelig godt. Det var en rigtig sød jordemoder der scannede os. Alt var perfekt! Alt lige fra størrelsen, hjernen, hjertet, navlestrengen, nyren osv.

Baby ligger med hovedet ned mod min blære og fødderne op mod mit hoved. Hvilket pænt meget forklarer hvorfor jeg hele tiden føler jeg skal tisse!

Oooog! Ved i hvad vi venter? Det er en... PIGE! Wee! Vi venter en skøn lille prinsesse. Hun sagde, at hun self. ikke måtte sige hun var 100% sikker, men at var hun i tvivl ville hun slet ikke sige noget. Jubii!

Vi fik 4 billeder med hjem, fordi jordemoderen kom til at "trykke lidt for mange gange på aftrækkeren". Haha. Har lagt det bedste og det sjoveste ind. Det ene kan man se hendes fine arme, som begge ligger op mod hovedet og hendes ben. På det andet er vi enige om, at hun ligner en dinosaur Det er fordi hun lige åbnede munden. Hehe

Stort tillykke! Hvor er det da fantastisk

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Jeg vil jo gerne lige tilføje vores dreng til regnestykket!

Det skal du da også have lov til.... Hvor mange drenge er der indtil videre? 

Anmeld

17. maj 2011

MaybeBaby

MoarJ skriver:

Det skal du da også have lov til.... Hvor mange drenge er der indtil videre? 

Ja, vi kan altså kun lige tilføje een, men vi kan umuligt være den eneste familie. men tror nu alligevel, at september bliver en overvejende pigemåned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.