Secrets skriver:
Så er MD-scannigen overstået! Jeg var så spændt i morges, og fik kørt mig selv så meget op, at jeg endte med at brække mig. Haha. Typisk mig!
Nå, men MD-scanningen gik virkelig godt. Det var en rigtig sød jordemoder der scannede os. Alt var perfekt! Alt lige fra størrelsen, hjernen, hjertet, navlestrengen, nyren osv.
Baby ligger med hovedet ned mod min blære og fødderne op mod mit hoved. Hvilket pænt meget forklarer hvorfor jeg hele tiden føler jeg skal tisse!
Oooog! Ved i hvad vi venter? Det er en... PIGE! Wee!
Vi venter en skøn lille prinsesse. Hun sagde, at hun self. ikke måtte sige hun var 100% sikker, men at var hun i tvivl ville hun slet ikke sige noget. Jubii!
Vi fik 4 billeder med hjem, fordi jordemoderen kom til at "trykke lidt for mange gange på aftrækkeren". Haha. Har lagt det bedste og det sjoveste ind. Det ene kan man se hendes fine arme, som begge ligger op mod hovedet og hendes ben. På det andet er vi enige om, at hun ligner en dinosaur
Det er fordi hun lige åbnede munden. Hehe 
Så kan du fortælle alle dem, der kommer med en "venter du tvillinger" bemærkning, at det altså bliver en pige, og du derfor har valgt at bygge et walk In closet i lejligheden!

og stort stort tillykke, allersødeste du! Hvor er det fantastisk med en bette pige

og så blev det hele mere virkeligt, ikk'?

Kram kram kram kram
Anmeld