Secrets' MD scanning! Og det bliver en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

OG HVEM HAVDE RET ??? Jeg VIDSTE det .. 

Stort tillykke søde. 

Du ved alt, det er meget imponerende! Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Tillykke med den gode scanning

Wee en pige mere

Synes lidt hun ligner en fugl uden vinger på det første billed.

Taaak! Ja, gang i pigerne. 

Hahaha, hvor er du sjov Det kan der være noget om!

Anmeld

16. maj 2011

Mauser.

Secrets skriver:

Du ved alt, det er meget imponerende! Haha

Jep (; det er skønt ikke ??  

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Taaak! Ja, gang i pigerne. 

Hahaha, hvor er du sjov Det kan der være noget om!

Du lyder næste ironisk, hehe.

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Jep (; det er skønt ikke ??  

Jo, meget!

Anmeld

16. maj 2011

Rosa

Hooold på hat og briller - for her kommer et RUNGENDE TILLYKKE med den lille tøs i din mave 

Anmeld

16. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Ja, det kan jeg godt huske! Synes de første 12 uger var DRÆBER langsomme! Hehe Så skal du bare se frem til MD nu Det er skønt!

Nej, har ikke lige fået købt noget endnu, fordi jeg fik så travlt med at komme hjem og opdatere familie og venner og sådan. Hehe. Så det har jeg til gode! 

Det var de også!

Jaa - det gør jeg også. Det er altid en fornøjelse at se sit lille vidunder danse rundt på skærmen

Hehe - jeg sendte en runde-sms, da vi fik kønnet at vide. Men skyndte mig også i H og M og købe et lille sæt tøj. Tager det frem flere gange om dagen og drømmer mig et halvt år frem

Håber ikke jeg har startet en lavine af indkøb til den lille. Vil gerne have MD overstået før mit shoppegen tager over. Ellers ender jeg da med alt for meget tøj og gejl..

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Du lyder næste ironisk, hehe.

Nej, slet ikke. Altså så er det måske en af de der flyvende dinosaurer jeg bærer på, da hun jo ligner en dinosaur på det andet. Hehehe

Nu jeg "har dig", du har vel ikke nogen gode råd mod halsbrand? Har aldrig i mit liv haft det før, indtil i dag. Fuck det er ubehageligt! 

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

Hooold på hat og briller - for her kommer et RUNGENDE TILLYKKE med den lille tøs i din mave 

Satme heldigt jeg hverken har hat eller briller på, for så var det endt galt! haha! Tak skal du have

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Det var de også!

Jaa - det gør jeg også. Det er altid en fornøjelse at se sit lille vidunder danse rundt på skærmen

Hehe - jeg sendte en runde-sms, da vi fik kønnet at vide. Men skyndte mig også i H og M og købe et lille sæt tøj. Tager det frem flere gange om dagen og drømmer mig et halvt år frem

Håber ikke jeg har startet en lavine af indkøb til den lille. Vil gerne have MD overstået før mit shoppegen tager over. Ellers ender jeg da med alt for meget tøj og gejl..

Ja, jeg synes det er sådan lidt surrealistisk, når man ser den cykle rundt med benene! Men nu hvor jeg også kan mærke hende, virker det mere virkeligt. Synes det var skægt til MD at se hende bokse rundt men intet kunne mærke!

Pjat med dig. Man kan umuligt få for meget gejl til baby! Det er min klare holdning. Høhø! Måske skulle man lige et smut i H&M i morgen, selvom denne måneds babybudget er brugt.. Puha, nu frister du! Men jeg synes nu man lige så godt kan starte tidligt, så får man fordelt udgifterne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.