Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Jamen det er helt fint for jeg kan ikk d 5,6...
Jamen det er helt fint for jeg kan ikk d 5,6...
hvis i nu skriver nogle datoer hvor i kan også måske vi kan finde en dag vi alle kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nellemann24 skriver: hvis i nu skriver nogle datoer hvor i kan også måske vi kan finde en dag vi alle kan
jeg har været inde og stemme på hvornår jeg kan, men ellers er det den, 4-6-8-9 juli og så den 11-17 juli
Tropez skriver: jeg har været inde og stemme på hvornår jeg kan, men ellers er det den, 4-6-8-9 juli og så den 11-17 juli
jeg kan alle de dage så nu skal vi have de andre med
Jeg kan alle dage bortset fra d 5-6 juli
Men kan vi så ikk indtil videre lægge det d 8 Juli også må folk sige om de kan??
Tropez skriver: Den 8 er fint med mig
Den 8 er fint med mig
den 8 juli passer fint med mig.. og så skal vi bare finde et sted, i er meget velkommen hos mig
Sanne og Nicklas skriver: Uge 27 kan jeg alle dag det passer mig dog bedst om formiddag da Nicklas jo skal hentes I dp omkring 14.30 Hvis vejret er til det kan vi jo tage på engen, eller en af haverne oppe i byen
Uge 27 kan jeg alle dag det passer mig dog bedst om formiddag da Nicklas jo skal hentes I dp omkring 14.30
Hvis vejret er til det kan vi jo tage på engen, eller en af haverne oppe i byen
kan du den 8 juli
Tropez skriver: kan du den 8 juli
Som det ser ud lige nu så ja. Men ved jo ikke om jeg får ny tid på syghuset d. 1 når jeg skal derud
nellemann24 skriver: den 8 juli passer fint med mig.. og så skal vi bare finde et sted, i er meget velkommen hos mig
Syntes helt sikker at hvis det er godt vejr skal vi tage i en af pakkerne og nyde det gode vejr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128