mødre gruppe i odense..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.437 visninger
62 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

nellemann24

jeg er sat til at føde sidst i juli og kender ikke så mange i odense. og derfor ville jeg hører om der nogle her som har termin omkring tid.. og om der er nogle som vil lave en mødre gruppe eller om der er nogle som har ved om man bliver delt ud i en gruppe når man har født

vh nellemann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

SaNiNa

nellemann24 skriver:

jeg er sat til at føde sidst i juli og kender ikke så mange i odense. og derfor ville jeg hører om der nogle her som har termin omkring tid.. og om der er nogle som vil lave en mødre gruppe eller om der er nogle som har ved om man bliver delt ud i en gruppe når man har født

vh nellemann

Vi kommer fra Odense og jeg skal føde til september.

Din sundhedsplejerske laver mødregrupper når du har født med andre mødre om bor lige omkring (gå afstand) jeg fik min ca 2 måneder efter fødslen.

Men jeg vil da helt sikkert gerne lave en mere, for tiden hjemme kan være rigtig lang ellers selvom man har fået en lille guldklump

Anmeld

6. juni 2011

Mettefpigen

Jeg er også sat til september, fra Odense og er også klar på noget mødregruppe hvis det er i er

Anmeld

6. juni 2011

nellemann24

Mettefpigen skriver:

Jeg er også sat til september, fra Odense og er også klar på noget mødregruppe hvis det er i er

det er jeg da, så sker der lidt

Anmeld

6. juni 2011

Mettefpigen

nellemann24 skriver:

det er jeg da, så sker der lidt

Hehe jaa

Men jeg kan da starte Hedder Mette er 22 år, føder til sep, bor i en 2 værelses i odense sammen med min kæreste

Anmeld

6. juni 2011

nellemann24

Mettefpigen skriver:

Hehe jaa

Men jeg kan da starte Hedder Mette er 22 år, føder til sep, bor i en 2 værelses i odense sammen med min kæreste

jeg hedder henriette og bor i en 3 værelse med min kæreste (morten) og venter mit første barn. morten har en datter, som vi har hver anden weekend.

jeg er 28 år og skal føde den 24/7 så glæder mig

Anmeld

6. juni 2011

Mettefpigen

nellemann24 skriver:

jeg hedder henriette og bor i en 3 værelse med min kæreste (morten) og venter mit første barn. morten har en datter, som vi har hver anden weekend.

jeg er 28 år og skal føde den 24/7 så glæder mig

Kan jeg da godt forstå Det er jo ved at være tæt på... Blir da vildt spændende... Har i tænkte i navne og sådan??...

Anmeld

6. juni 2011

nellemann24

Mettefpigen skriver:

Kan jeg da godt forstå Det er jo ved at være tæt på... Blir da vildt spændende... Har i tænkte i navne og sådan??...

ja vi har 3 drenge navne og 3 pige navne.. vi ved ikke hvad vi får.. hvad med jer ?

Anmeld

6. juni 2011

Tropez

nellemann24 skriver:

ja vi har 3 drenge navne og 3 pige navne.. vi ved ikke hvad vi får.. hvad med jer ?

Tænkte på om man skal bo i odense for at være med, jeg bor i Nørre Åby, men kunne da godt tænke mig at være med, jeg skal selv føde på OUH og har boet i Odense

Anmeld

6. juni 2011

Mettefpigen

nellemann24 skriver:

Okay jaa så er der noget at vælge imellem...

Jaa vi får en dreng, og har fundet ud af at han skal hedde Lukas Selvom vi stadig kalder ham for Junior mens han er i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.