mødre gruppe i odense..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Tropez

Sanne og Nicklas skriver:

Syntes helt sikker at hvis det er godt vejr skal vi tage i en af pakkerne og nyde det gode vejr.

jo det ville da fint at komme i naturen, en lille picnic og ellers er jeg med på vi er hos nelleman 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

nellemann24

Syntes helt sikker at hvis det er godt vejr skal vi tage i en af pakkerne og nyde det gode vejr.

synes det lyder som en god ide, og ved vi er velkommen til at låne min svigermors have.. og håber lidt vi kan den dag.. for så er der nemlig kun 3 uger før jeg har termin..

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Det synes jeg også  Men det kan vi da lige kigge på når vi når længere hen hvis det er.... Der er jo stadig lidt tid endnu...

Anmeld

21. juni 2011

nellemann24

Den 8 juli er vore store møde dag, jeg skriver for at hører om det går godt med jer alle..

hvis vejret er til den dag, så synes jeg vi skal nyde en dejlige formiddage ude, og have lidt lækkert med..

Anmeld

23. juni 2011

Mettefpigen

nellemann24 skriver:

Den 8 juli er vore store møde dag, jeg skriver for at hører om det går godt med jer alle..

hvis vejret er til den dag, så synes jeg vi skal nyde en dejlige formiddage ude, og have lidt lækkert med..

Det går udemærket her... Desværre har sygehuset fundet ud af at den lille har for store lunger så skal til scanning om 4 uger for at tjekke om det er blevet bedre eller værre....

Hvad med dig??

Synes det lyder helt fint med det hele...

Anmeld

24. juni 2011

nellemann24

Mettefpigen skriver:

Det går udemærket her... Desværre har sygehuset fundet ud af at den lille har for store lunger så skal til scanning om 4 uger for at tjekke om det er blevet bedre eller værre....

Hvad med dig??

Synes det lyder helt fint med det hele...

ej det er da ikke godt, så må vi håbe at de kan se hvad der er galt..

jamen her går det godt, nyde at det snart bliver sommer, og går og kigger efter rækkehus..

Anmeld

24. juni 2011

Mettefpigen

nellemann24 skriver:

ej det er da ikke godt, så må vi håbe at de kan se hvad der er galt..

jamen her går det godt, nyde at det snart bliver sommer, og går og kigger efter rækkehus..

Jaa.. De holder øje med det indtil fødslen for at se om det blir værre.. For gør det det så skal han opereres efter fødslen...

Det lyder da dejligt

Vi kigger også efter ny lejlighed... Har været ude og kigge på 3 men det var ikk noget for os.. Så skal kigge på et hus på lørdag og måske en lejlighed på mandag... Så venter svar fra en masse endnu om vi snart kan komme ud og kigge på dem........

Anmeld

5. juli 2011

Mettefpigen

Fandt vi nogensinde ud af hvor mange vi blev på fredag???

Anmeld

5. juli 2011

nellemann24

Mettefpigen skriver:

Fandt vi nogensinde ud af hvor mange vi blev på fredag???

tro vi bliver 6 unge piger/kvinder

Anmeld

5. juli 2011

Mettefpigen

nellemann24 skriver:

tro vi bliver 6 unge piger/kvinder

Det skal nok blive hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.