Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uge 27 kan jeg alle dag det passer mig dog bedst om formiddag da Nicklas jo skal hentes I dp omkring 14.30
Hvis vejret er til det kan vi jo tage på engen, eller en af haverne oppe i byen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Så kan i bare skrive en dag hvor i kan Bare ikk d 6
Så kan i bare skrive en dag hvor i kan
Bare ikk d 6
tirsdag eller torsdag
nellemann24 skriver: tirsdag eller torsdag
Torsdag d 7??.. Kunne lige se i kalenderen at jeg skal til jordemoder d 5 så der passede det heller ikk vildt godt...
Mettefpigen skriver: Torsdag d 7??.. Kunne lige se i kalenderen at jeg skal til jordemoder d 5 så der passede det heller ikk vildt godt...
så torsdag den 7/7 om formiddagen..
glæder mig til møde jer
nellemann24 skriver: så torsdag den 7/7 om formiddagen.. glæder mig til møde jer
Lyder perfekt
Glæder mig også til at se jer Så må vi lige se hvordan vejret blir så vi måske skulle mødes i haven eller noget
jeg skal til jordmoder kl 11.10 torsdag den 7/7 så jeg er nok nød til at melde fra, jeg har jordmoder i middelfart så det bliver alt for sent før jeg kan være i Odense Desværre
Tropez skriver: jeg skal til jordmoder kl 11.10 torsdag den 7/7 så jeg er nok nød til at melde fra, jeg har jordmoder i middelfart så det bliver alt for sent før jeg kan være i Odense Desværre
Jamen så finder vi da en anden dag Nogle andre dage du kan i den uge??
I uge 27 kan jeg alle de andre dage end lige den 7/7 ;0)
Mettefpigen skriver: Jamen så finder vi da en anden dag Nogle andre dage du kan i den uge??
Tropez skriver: Altså jeg var da lidt for hurtig der kan ikke den 5/7 eller den 7/7 ellers er det ok det er bare det at kæresten har fødselsdag den 5 så jeg vil gerne være sammen med ham den dag; 0)
Altså jeg var da lidt for hurtig der kan ikke den 5/7 eller den 7/7 ellers er det ok det er bare det at kæresten har fødselsdag den 5 så jeg vil gerne være sammen med ham den dag; 0)
Jamen det er helt fint for jeg kan ikk d 5,6...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128