mødre gruppe i odense..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

nellemann24

Mettefpigen skriver:

Okay jaa så er der noget at vælge imellem...

Jaa vi får en dreng, og har fundet ud af at han skal hedde Lukas Selvom vi stadig kalder ham for Junior mens han er i mavsen

vi kalder vores nellemann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

nellemann24

Tropez skriver:

Tænkte på om man skal bo i odense for at være med, jeg bor i Nørre Åby, men kunne da godt tænke mig at være med, jeg skal selv føde på OUH og har boet i Odense

nej man skal ikke bo i odense for at være med, jo flere jo bedre.. og har arbrejde i nørre åby..  jeg kommer rigtig fra gelsted, men min kære mand vil helst bo tæt på odense..

Anmeld

6. juni 2011

SaNiNa

Jamen her kommer jeg så også igen igen.

Jeg hedder Sanne bor i Odense sammen med min mand og vores fælles søn fra juni 2009.

Vi bor i en 4½værelses lejlighed som vi er igang med at sætte i stand er næsten færdige.

Har termin d. 19 september og vi kender ikke kønnet, man måtte ikke se noget til MD scanningen for den bette (det samme ville Nicklas ikke)

Men i slutningen af denne her månede skal vi have en 3d/4d scanning så er vi jo sikkere på kønnet.

Jeg kommer selv oprigtig fra Svendborg men flyttede i 2004 ind til min mand.

Anmeld

6. juni 2011

Tropez

nellemann24 skriver:

nej man skal ikke bo i odense for at være med, jo flere jo bedre.. og har arbrejde i nørre åby..  jeg kommer rigtig fra gelsted, men min kære mand vil helst bo tæt på odense..

Det lyder sørme godt, jamen så vil jeg da gerne være med her i gruppen.
Mit navn er Lene jeg bor i Nørre Åby sammen med min kæreste og vores to små hunde, jeg er 29 og min kæreste er 33 og sammen venter vi vores første barn en lille prinsesse som gerne skulle komme til verden på OUH d. 30 juli håber vi snart kan finde en dag at mødes

Anmeld

6. juni 2011

nellemann24

Tropez skriver:

Det lyder sørme godt, jamen så vil jeg da gerne være med her i gruppen.
Mit navn er Lene jeg bor i Nørre Åby sammen med min kæreste og vores to små hunde, jeg er 29 og min kæreste er 33 og sammen venter vi vores første barn en lille prinsesse som gerne skulle komme til verden på OUH d. 30 juli håber vi snart kan finde en dag at mødes

velkommen til..

og tillykke..

jeg synes at i kan skrive nogle datoer ned også kan vi finde en dag. i er meget velkommen hos mig..

Anmeld

7. juni 2011

SaNiNa

Det lyde da som en god ide at mødes og jeg kan stort set alle dage bare ikke i uge 26 den er så besat med jm, syghus x flere gange og scanning.

Jeg ligger også gerne stue/have til hvis det er

Anmeld

7. juni 2011

nellemann24

Sanne og Nicklas skriver:

Det lyde da som en god ide at mødes og jeg kan stort set alle dage bare ikke i uge 26 den er så besat med jm, syghus x flere gange og scanning.

Jeg ligger også gerne stue/have til hvis det er

jeg kan uge 25 (bare ikke mandag der er jeg ved jordmor) kan også i uge 27..

så vi må lige finde en dag

Anmeld

7. juni 2011

Tropez

nellemann24 skriver:

jeg kan uge 25 (bare ikke mandag der er jeg ved jordmor) kan også i uge 27..

så vi må lige finde en dag

jeg kan alle ugerne bare ikke om torsdagen da vi skal til fødselsforberedelse der, så de er afsat til mig og kæresten, men ellers skal jeg ikke noget, jeg har nemlig ferie, i uge 27 er tirsdag og torsdag ikke ledige.

Glæder mig til at møde jer andre 

Anmeld

7. juni 2011

nellemann24

Tropez skriver:

jeg kan alle ugerne bare ikke om torsdagen da vi skal til fødselsforberedelse der, så de er afsat til mig og kæresten, men ellers skal jeg ikke noget, jeg har nemlig ferie, i uge 27 er tirsdag og torsdag ikke ledige.

Glæder mig til at møde jer andre 

vi kan godt mødes i uge 25.. her er mit nr 5335 6405 så kan i skrive også aftaler vi en dato og hvor vi skal mødes

Anmeld

9. juni 2011

nellemann24

vi kan aftale onsdag eller fredag i uge 25, hvad tid på dagen passe jer bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.