At dumpe ind på 7.sem på Pædagogudd. efter barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

LinLin

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jamen så må det være BUPL da jeg netop meldte mig ind for at undgå at stå uden penge efter endt uddannelse..

man skal bare melde sig ind i a-kasse senest 14 dage efter sidste eksamen

så vidt jeg ved får man 1 mds karantæne også selvom du har ´meldt dig ind imens du studerede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

DAs mor skriver:

man skal bare melde sig ind i a-kasse senest 14 dage efter sidste eksamen

så vidt jeg ved får man 1 mds karantæne også selvom du har ´meldt dig ind imens du studerede...

Nu er jeg slet ikke med... Da jeg startede på studiet fik vi af vide, at hvis man meldte sig ind i bupl senest en måned inden vi var færdige med uddannelsen, så var vi berettiget til dagpenge efter endt udd. - selvfølgelig med en måneds karantæne.

Hvad er det for en anden a-kasse du mener?

Anmeld

17. maj 2011

LinLin

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nu er jeg slet ikke med... Da jeg startede på studiet fik vi af vide, at hvis man meldte sig ind i bupl senest en måned inden vi var færdige med uddannelsen, så var vi berettiget til dagpenge efter endt udd. - selvfølgelig med en måneds karantæne.

Hvad er det for en anden a-kasse du mener?

du bestemmer altså selv hvilken fagforening/a-kasse du vil være medlem af - selvfølgelig vil de helst have du vælger bupl/sl

Det er bare ikke nogen økonomisk fordel ved at melde sig ind under uddannelsen - nærmere en ulempe... Du er berettiget til dagpenge efter en måneds karantæne, hvis du melder dig ind senest to uger efter sidste eksamen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.