Mathilde & Frederikkesmor skriver:
Tak for dit besyv Anne 
Min første umiddelbare tanke er også, at det sagtens kan lade sig gøre, hvis man selv vil....Og det vil vi jo selvfølgelig! Men.. så bliver jeg alligevel i tvivl, for hvis jeg mærker efter inderst inde, så kunne jeg virkelig ikke tænke mig at skrive min bachelor all by my self. Tror virkelig det er et arbejde der siger spar 2!
Jeg synes det er slemt nok i forvejen, at skulle skrive opgaver på 12 sider alene. Men nu har jeg jo aldrig skrevet en bachelor, så det kan også være at jeg bliver positiv overrasket når jeg først går igang.
Årh synes simpelthen det er så svært..... Jeg vil også gerne have to børn der ligger tæt på hinanden, da der er 5½ år imellem Mathilde og Frederikke, og jeg ikke er interesseret i at have 3 børn med mange års mellemrum imellem. Noget andet er, at Frederikke og den mellemste skal dele værelse sammen de første par år....og det tænker jeg er nemmere jo tættere de aldersmæssigt ligger på hinanden. For Mathilde SKAL have sit eget værelse. Hun har en alder nu, hvor jeg ved at hun har et stort behov for at kunne være sig selv, og "lukke af" for os andre.
Hvis I kan time det så du skal føde kort tid efter du er færdig, så får du som jeg, jo barselsdagpenge i 1 år
Så skal du ikke arbejde men blot søge job når du er færdig med at være på barsel!
Jeg blev godt nok færdig i januar og fødte i september men da jeg ikke nåede at få job og var på dagpenge indtil min barsel, får jeg jo som nævnt barselsdagpenge nu 
Det har været perfekt for mig, dog er jeg ved at glæde mig til at komme ud på arbejdsmarkedet igen 
Mht. BA så havde jeg det ligesom dig, jeg kunne ikke forstille mig at have skrevet den selv. Jeg er ligeledes sygeplejerske og er glad for at jeg kom tilbage fra endt barsel med min den første og startede på 5. semester, på den måde havde jeg lige 1 år til at lære mine studiekammerater at kende og finde en super makker 
Anmeld