At dumpe ind på 7.sem på Pædagogudd. efter barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

merle2010

hvis man skriver alene er det 25 sider man skal skrive i sin bachelor.. jeg er igang nu, men har sku kun fået skrevet 4 sider indtil videre.. synes sku der er lang vej endnu men det skal nok gå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Det kræver selvdisciplin da - men mon ikke du har den når det kommer til stykket.

Personligt ville jeg aldrig kunne skrive den med en anden - det er jeg alt for perfektionistisk til - jeg vil gerne selv ha skrevet det hele så jeg er 500% ind ei det jeg skal op og forsvare

Men som de andre skriver så kan I jo også bare prøve at planlægge at han/hun kommer kort tid efter du er blevet færdig - så tar du jo bare et år på barselsdagpenge - min barsel her anden gang har været på barselsdagpenge og havde jeg ikke fundet et job (fik job i fredags med start midt i juni) så skulle jeg også være fortsat på alm dagpenge efter min barsel

Mht aldersforskellen så er der 2 år og 10 mdr mellem Nynne og Kristian og det har indtil videre bare været perfekt - dog tror jeg ikke Kristian ville syntes det var fedt at skulle dele værelse med hende

Er der stor forskel på barselsdagpenge og alm. dagpenge?!

Anmeld

16. maj 2011

merle2010 skriver:

jeg er dumpet ind på 7 semester.. og jeg synes det er HÅRDT... har skrevet alle min opgaver selv, da jeg ikke kunne finde nogen gruppe, og er igang med at skrive min bachelor selv nu synes det er vildt svært at komme tilbage.. men har osse haft orlov i 2 år.. jeg har slet ikke nogen kontakt med dem fra min klasse, da man jo ikke har nogen undervisning... jeg synes du skulle vente.. det er sku hårdt at lægge ud med 7 semester..

Puuuha altså.... Tak for dit indlæg. Jeg tror vi er nået frem til den konklusion at vi venter, så jeg gør min udd. færdig, og får det til at passe med at nr. 3 kommer et par uger efter endt uddannelse.

Tror det er det sikreste at gøre... På den måde når jeg også at få et lille indblik i hvem der evt. kunne være interessant at skrive bachelor med

Held og lykke med din opgaveskrivning - det skal nok gå godt. Jeg krydser alt hvad der kan krydses!!

Anmeld

16. maj 2011

Anne85

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Er der stor forskel på barselsdagpenge og alm. dagpenge?!

Nej det er præcis samme sats - dene ene udbetales bare fra kommunen og den anden fra din a-kasse

Anmeld

16. maj 2011

Anne85 skriver:

Nej det er præcis samme sats - dene ene udbetales bare fra kommunen og den anden fra din a-kasse

OK

Anmeld

16. maj 2011

Maja88

pls er ikke en a kasse..

men jeg ved at man får at man kan melde sig ind når man begynder på den 6 semester i enten bupl eller sl...

så er man berettiget til dagpenge hvis man står uden arbejde efter endt uddannelse.

jeg har ihvertfald fået sådn en seddel og gjort det og jeg studerer i holstebro, men tror da det er ens alle steder

Anmeld

16. maj 2011

Maja88 skriver:

pls er ikke en a kasse..

men jeg ved at man får at man kan melde sig ind når man begynder på den 6 semester i enten bupl eller sl...

så er man berettiget til dagpenge hvis man står uden arbejde efter endt uddannelse.

jeg har ihvertfald fået sådn en seddel og gjort det og jeg studerer i holstebro, men tror da det er ens alle steder

Jamen så må det være BUPL da jeg netop meldte mig ind for at undgå at stå uden penge efter endt uddannelse..

Anmeld

16. maj 2011

LBK

Jeg har også en bachelor i sygepleje. Jeg fik barn MENS jeg gik på 7 semester. 

Jeg Fødte den 3. december. Afleverede bachelor 4 januar og var til eksamen d. 17 januar. Alt mens jeg havde min lille datter... Det var MEGET hårdt og jeg anbefaler ikke nogle at gøre det samme. Jeg ved godt at det ikke er lige præcis dét du vil.Men det minder da lidt derom.

Dit barn vil være noget større end mit, men studiet lige så hårdt. Jeg ville sige vent hellere de 6 måneder.

Anmeld

16. maj 2011

LBK

L_K skriver:

Jeg har også en bachelor i sygepleje. Jeg fik barn MENS jeg gik på 7 semester. 

Jeg Fødte den 3. december. Afleverede bachelor 4 januar og var til eksamen d. 17 januar. Alt mens jeg havde min lille datter... Det var MEGET hårdt og jeg anbefaler ikke nogle at gøre det samme. Jeg ved godt at det ikke er lige præcis dét du vil.Men det minder da lidt derom.

Dit barn vil være noget større end mit, men studiet lige så hårdt. Jeg ville sige vent hellere de 6 måneder.

Men skal lige siges at jeg SLET IKKE har fortrudt det Man kan hvad man vil...

Anmeld

16. maj 2011

LinLin

merle2010 skriver:

hvis man skriver alene er det 25 sider man skal skrive i sin bachelor.. jeg er igang nu, men har sku kun fået skrevet 4 sider indtil videre.. synes sku der er lang vej endnu men det skal nok gå..

Er det så lidt nu??? Fandt lige min bachelor (2008) - den er på 40 sider og jeg skrev alene...

- sorry TS - det var et sidespring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.