At dumpe ind på 7.sem på Pædagogudd. efter barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

132319 skriver:

Ikke efter min mening nej, jeg synes 2½-3 år er en super aldersforskel -Gerne ældre, men ikke yngre end 2½.

Så nej, jeg synes bestemt ikke det er for stor en aldersforskel.

Jeg har en dreng og en pige med 2 år og 9 måneder imellem og de kommer til at dele værelse i i hvert fald 5 år, måske længere tid 

Det trøster mig lidt, at du siger at du har både en dreng og en pige, og at de skal dele værelse med hinanden de første 5 år.... For jeg var jo også så "bekymret" for om en pige og en dreng kunne dele værelse med hinanden i forhold til to piger...

Tror vi venter, og går igang om et år istedet for Det vil min mand også helst ved jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

132319

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det trøster mig lidt, at du siger at du har både en dreng og en pige, og at de skal dele værelse med hinanden de første 5 år.... For jeg var jo også så "bekymret" for om en pige og en dreng kunne dele værelse med hinanden i forhold til to piger...

Tror vi venter, og går igang om et år istedet for Det vil min mand også helst ved jeg.

Sådan er vilkårene her og Hjalte på 3½ elsker at dele værelse med sin lillesøster "Det er hyggeligt at sove sammen med Kamille, mor" siger han  Han mener dog at hun sover på HANS værelse 

Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe, du siger bare til hvis der melder sig flere spørgsmål på banen 

Anmeld

16. maj 2011

LinLin

jeg gik på barsel efter 6. semester med david! Jeg synes det var super fordi man selv råder over sin tid det meste af 7. men jeg havde så også fra start valgt at skrive alene til bachelor - det er nok svært at komme med i en gruppe!

Anmeld

16. maj 2011

DAs mor skriver:

jeg gik på barsel efter 6. semester med david! Jeg synes det var super fordi man selv råder over sin tid det meste af 7. men jeg havde så også fra start valgt at skrive alene til bachelor - det er nok svært at komme med i en gruppe!

Hvordan gik det så med at skrive den alene?

Hvoir mange sider er det der skal skrives? Er det ikke også noget med, at hvis man skriver den alene, så er det væsentligt mindre antal sider der skal skrives, fremfor hvis man er i en gruppe.

Anmeld

16. maj 2011

132319 skriver:

Sådan er vilkårene her og Hjalte på 3½ elsker at dele værelse med sin lillesøster "Det er hyggeligt at sove sammen med Kamille, mor" siger han  Han mener dog at hun sover på HANS værelse 

Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe, du siger bare til hvis der melder sig flere spørgsmål på banen 

Hi hi hvor sødt

Jamen du skal have tusinde tak for hjælpen med alle spørgsmålene.... Det kan sagtens tænkes at der dukker flere op

Anmeld

16. maj 2011

LinLin

Hvordan gik det så med at skrive den alene?

Hvoir mange sider er det der skal skrives? Er det ikke også noget med, at hvis man skriver den alene, så er det væsentligt mindre antal sider der skal skrives, fremfor hvis man er i en gruppe.

Jamen det gik fint! Fik 7 hvilket jeg var ok tilfreds med da jeg SÅ dårlig til mundtlige eksaminer

mener det er 40-60 sider man skal skrive....

Anmeld

16. maj 2011

Jamen det gik fint! Fik 7 hvilket jeg var ok tilfreds med da jeg SÅ dårlig til mundtlige eksaminer

mener det er 40-60 sider man skal skrive....

Det synes jeg da er en fin karakter....!

Jeg vil i bachelorskrivningen være mest nervøs for ikke at få det hele med skriftligt, eller at gentage mig selv igennem opgaven. Er glad for at man skal redegøre for den mundtligt...Det tror jeg er et plus for mit vedkommende.

40-60 sider?! Det lyder jo VILDT. Jeg håber ikke det er mere end max. 30 sider

Anmeld

16. maj 2011

LinLin

Det synes jeg da er en fin karakter....!

Jeg vil i bachelorskrivningen være mest nervøs for ikke at få det hele med skriftligt, eller at gentage mig selv igennem opgaven. Er glad for at man skal redegøre for den mundtligt...Det tror jeg er et plus for mit vedkommende.

40-60 sider?! Det lyder jo VILDT. Jeg håber ikke det er mere end max. 30 sider

tro mig - kunsten er at begrænse det! man kommer let op på de 40 sider!

Anmeld

16. maj 2011

Anne85

Tak for dit besyv Anne

Min første umiddelbare tanke er også, at det sagtens kan lade sig gøre, hvis man selv vil....Og det vil vi jo selvfølgelig! Men.. så bliver jeg alligevel i tvivl, for hvis jeg mærker efter inderst inde, så kunne jeg virkelig ikke tænke mig at skrive min bachelor all by my self. Tror virkelig det er et arbejde der siger spar 2!  Jeg synes det er slemt nok i forvejen, at skulle skrive opgaver på 12 sider alene. Men nu har jeg jo aldrig skrevet en bachelor, så det kan også være at jeg bliver positiv overrasket når jeg først går igang.

Årh synes simpelthen det er så svært..... Jeg vil også gerne have to børn der ligger tæt på hinanden, da der er 5½ år imellem Mathilde og Frederikke, og jeg ikke er interesseret i at have 3 børn med mange års mellemrum imellem. Noget andet er, at Frederikke og den mellemste skal dele værelse sammen de første par år....og det tænker jeg er nemmere jo tættere de aldersmæssigt ligger på hinanden. For Mathilde SKAL have sit eget værelse. Hun har en alder nu, hvor jeg ved at hun har et stort behov for at kunne være sig selv, og "lukke af" for os andre.

Det kræver selvdisciplin da - men mon ikke du har den når det kommer til stykket.

Personligt ville jeg aldrig kunne skrive den med en anden - det er jeg alt for perfektionistisk til - jeg vil gerne selv ha skrevet det hele så jeg er 500% ind ei det jeg skal op og forsvare

Men som de andre skriver så kan I jo også bare prøve at planlægge at han/hun kommer kort tid efter du er blevet færdig - så tar du jo bare et år på barselsdagpenge - min barsel her anden gang har været på barselsdagpenge og havde jeg ikke fundet et job (fik job i fredags med start midt i juni) så skulle jeg også være fortsat på alm dagpenge efter min barsel

Mht aldersforskellen så er der 2 år og 10 mdr mellem Nynne og Kristian og det har indtil videre bare været perfekt - dog tror jeg ikke Kristian ville syntes det var fedt at skulle dele værelse med hende

Anmeld

16. maj 2011

merle2010

jeg er dumpet ind på 7 semester.. og jeg synes det er HÅRDT... har skrevet alle min opgaver selv, da jeg ikke kunne finde nogen gruppe, og er igang med at skrive min bachelor selv nu synes det er vildt svært at komme tilbage.. men har osse haft orlov i 2 år.. jeg har slet ikke nogen kontakt med dem fra min klasse, da man jo ikke har nogen undervisning... jeg synes du skulle vente.. det er sku hårdt at lægge ud med 7 semester..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.