Jeg har haft samme problem, alt fokus var på Nikita og jeg overlevede på slik og chokolade, jeg syntes ikke det er blevet nemmere med tiden, desværre, men jeg gik også direkte igang med uddannelsee igen, og så skal der jo sødt til for at holde en vågen til at lave lektier
Jeg er kommet frem til at jeg ikke kan få det til at fungere optimalt under eksamesperioden, så jeg sætter ind på maden og så må træning og den store fysiske udfoldelse vente til sommer.
Men jeg har sat mig det mål at jeg skal have tabt 30 kg inden jeg fylder 30 om 1 år og 1 mdr. Jeg har valgt (fordi jeg ikke er den store morgensmadspiser og faktisk bliver mere sulten af normal morgenmad) at kun spise frugt/grønt om morgenen indtil frokost 11-13, så prøver jeg at holde mig til de mere sunde snacks om dagen og så aftensmad, jeg laver mad hver dag - men det tog mig lang tid at komme ind i den vane.
Så kommer vi til aftenen - når Nikita er lagt (for jeg har bare lyst til noget sødt, er gammel ryger, så manglen af et eller andet når man har spist er nærmest uungåeligt, spiser jeg et bolsje eller en sunlolly (der er ikke så mange kalorier i igen) men det vigtigste er: Jeg spiser ikke efter kl. 20 - dvs. jeg når lige at få en is eller et bolsje, men heller ikke mere) så drikker jeg vand, og det er svært i starten, men jeg syntes personligt det er nemmere at forholde sig til - du må intet få færdig!! selvom det er hårdt, mit problem er så at den ryger hver gang jeg tager hjem til mine forældre - min far går også og småspiser og så gør jeg det også automatisk, så jeg skal have ordentlig kørt den vane ind inden jeg tager hjem til mine forældre igen - for jeg gider ikke tage mere på nu, jeg vil være en slank og lækker enlig mor.. 
Må hellere lige tilføje at min læge tilbød alm. kostvejledning (men jeg ved jo godt hvad jeg ikke skal spise) og ellers var der ikke noget til tros for at jeg ifølge bmi tallene vejer langt mere end jeg burde - så jeg har droppet den vej og prøver selv igen at gøre noget ved det.
Anmeld