Hej De Damer.
I morges ringede jeg til mit lægehus, fordi jeg rigtig gerne vil vide, om jeg stadig kan tage de piller, jeg tager, når jeg ER gravid (hvilket jeg ikke er endnu, men jeg vil gerne vide det FØR jeg bliver gravid)..
Nå, jeg spørger lægen om det er okay, at jeg tager HemoJern, C-vitamin og Silica. De to første var okay og så spørger han mig, hvad Silica er... Ehm, det er noget kosttilskud jeg tager for hud, hår og negle. Jeg har enormt tør hud, så derfor tager jeg Silica. Til det svarer han hårdt: "Det aner jeg ikke hvad er! Det skal du ikke tage!"
Så spørger jeg, om jeg må tage Ipren til mine ryg- og nakkesmerter. Han svarer: "Ehm, det ved jeg ikke.. Måske er det ikke en god idé, men jeg ved det ikke. Lad være at tage dem i den sidste termin, ellers tror jeg nok det går. Men jeg ved det ikke." ??? !!!!
Jeg er så vred
HAN ER LÆGE for pokker - og jeg fik at vide i går af deres sekretær, at jeg skulle ringe mellem 8-9 for at snakke med en læge! Men han ved jo ingenting???
Ved I om man må tage Silica og Ipren under graviditet?? ....Det er bare sidste gang vi får sådan en behandling hos lægen. Det er bare næsten hver gang vi er dernede nu. Jeg fik endda SKÆLD UD af en læge, fordi jeg gerne ville teste om jeg var gravid!! Hun synes jeg var for ung! Vi skal have skiftet lægehus, ja, men det kan jo tage tid. Derfor vil jeg gerne høre, om nogen af jer ved noget????
Anmeld