Din drømme krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

lauras*mor*

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

SERIØST????  Det lyder som en drøm. Fedt fedt fedt. Hvor kan man læse om det henne? Hvad hedder det?? 

søg det på google... på benforlængelse..

Den læge der vist bliver nævnt mest er en der hedder Knud Stenild.. en fantastisk kirurg... :-)

Men om man kan betale sig fra det ved jeg ikke, men ved han også er kirurg nede på Aleris privathospital i Aalborg.. Han har nemlig dernede opereret nogle skruer ud af mit ben, og han er en rigtig dygtig læge... Sig endelig til hvis du finder en pris.. :-) Så kan det være jeg kan få sparet op... hehe.. Må jeg spørger hvor høj/lav du er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

malliebooh

Er helt vild med Sandra Bullocks krop i filmen Agent Catwalk.. Hvor hun kommer ud og har fået sin makeover

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

søg det på google... på benforlængelse..

Den læge der vist bliver nævnt mest er en der hedder Knud Stenild.. en fantastisk kirurg... :-)

Men om man kan betale sig fra det ved jeg ikke, men ved han også er kirurg nede på Aleris privathospital i Aalborg.. Han har nemlig dernede opereret nogle skruer ud af mit ben, og han er en rigtig dygtig læge... Sig endelig til hvis du finder en pris.. :-) Så kan det være jeg kan få sparet op... hehe.. Må jeg spørger hvor høj/lav du er?

Det skal jeg kigge på. Men det har nok lidt lange udsigter at komme til sådan en behandling. Jeg er 160 høj.  Hvad med dig? 

Anmeld

30. maj 2011

lauras*mor*

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det skal jeg kigge på. Men det har nok lidt lange udsigter at komme til sådan en behandling. Jeg er 160 høj.  Hvad med dig? 

Det er aldrig til at vide... Tror ikke det er SÅÅÅ brugt endnu.. men det er ikke til at vide før man spørger jo...

Åh 160 alligevel... hehe... Jeg er 155.. :-) Men jeg er trods alt højere end min mor som er 151.. haha.. Og med en far på bare 175... ja så er det ikke høj man bliver...

Altså jeg har det jo som sådan okay med min højde jo, men fik jeg muligheden for at få forlænget mine been uden smerter og stativ jamen så ville der ikke være nogen tvivl om at jeg nok skulle træde til med det samme..

Bare 10 cm...

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lauras*mor* skriver:

Det er aldrig til at vide... Tror ikke det er SÅÅÅ brugt endnu.. men det er ikke til at vide før man spørger jo...

Åh 160 alligevel... hehe... Jeg er 155.. :-) Men jeg er trods alt højere end min mor som er 151.. haha.. Og med en far på bare 175... ja så er det ikke høj man bliver...

Altså jeg har det jo som sådan okay med min højde jo, men fik jeg muligheden for at få forlænget mine been uden smerter og stativ jamen så ville der ikke være nogen tvivl om at jeg nok skulle træde til med det samme..

Bare 10 cm...

Fuldstændig enig Længere ben uden smerter  Nice. 

Anmeld

30. maj 2011

Anonym

Tror jeg gerne vil smide 10 kg og så tage mig sammen og få trænet op igen.. Har altid været en tynd pige men efter jeg har fået en kæreste for 3 år siden er kiloene bare hoppet på mig.. Puhhaa... Men ellers er jeg meget tilfreds.. Især med mine bryster .. de er en naturlig størrelse 80 H og sidder perfekt.. Så der skal ikke ændres noget..

Men hvis jeg skulle sige en  drømme krop skulle det nok være Mary Hun er så utrolig smuk og naturlig.. Efter fire børn. Ros til hende siger jeg bar. 

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Er ret tilfreds med min krop... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.