Din drømme krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

mulle7430

jo et par nye bryster kun jeg rigtig godt tænke mig  efter 6 fødsler har de squ set bedre dage  hehe og vægten ja er næsten der hvor den skal være mangler 300 g så er den på 70  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Isabella_mor

jeg har ikke nogen drømmekrop... altså en krop jeg gerne vil have..

jeg er nu meget tilfreds..!! 

NEJ JEG ER EJ..

jo.. nej ... jo nej.. faktisk ikke... 

når jeg tænker over det så ville jeg gerne have lidt mere timeglasformet figur... syntes til tider godt selv at jeg minder lidt om svampebob firkant.. det er de dårlige dage, på de gode dage er jeg ret tilfreds...

Anmeld

22. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nu læser jeg tit at folk skal tabe sig, er utilfredse eller lignende... Kunne være lidt sjovt at høre hvad din drømmekrop er...  Altså hvem synes du har en flot krop.. gerne med billed..

Jeg selv ville dø for at have en krop som kim kardashian ser ud i det nye se og hør fra idag.. (side 58 hvis nogen har det - det store billed af hende)... Sådan ville jeg VILDT gerne se ud...

Jeg er tilfreds med mig, som jeg er..og ønsker ikke at have nogen anden...nå det skulle da lige være en med et bedre helbred, men det er jo ikke det vi snakker om.
Så nej..hvorfor gå og drømme om noget som er totalt urealistisk og som kun kan ærgre en og gøre livet surt og utilfredsstillende.
Så hellere bare være glad for det man har.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. maj 2011

Mi

mulle7430 skriver:

jo et par nye bryster kun jeg rigtig godt tænke mig  efter 6 fødsler har de squ set bedre dage  hehe og vægten ja er næsten der hvor den skal være mangler 300 g så er den på 70  

Men efter seks fødsler skal du jo være lykkelig hvis du ikke er total uformelig

Til TS

Jeg ser sku godt ud, taget i betragtning at jeg har tre børn. Men det ville da være rart med et par bryster

Anmeld

23. maj 2011

mulle7430

Mi skriver:

Men efter seks fødsler skal du jo være lykkelig hvis du ikke er total uformelig

Til TS

Jeg ser sku godt ud, taget i betragtning at jeg har tre børn. Men det ville da være rart med et par bryster

ja det ved jeg godt har bare aldrig været glad for min krop  men jo manden siger også at efter 6 fødsler ser jeg squ godt ud meeeen er ved og lære og være tilfreds med den smiler sødt

Anmeld

23. maj 2011

B&J

Jamen bare 70 kg letter og strammes lidt ud op så vil jeg aldrig klage mere og er igang

Anmeld

23. maj 2011

Pullemulle

Lige nu er drømmekroppen en gravid mave, men ellers noget i stil med Brooke Hogan

Anmeld

23. maj 2011

MissBee

Jeg ville utrolig gerne haveLaura Pretins krop.. hun har muskler og er er fitnessmodel og så stadig former...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2011

Miss HH

Jeg elsker mine bryster efter jeg er blevet gravid  MEN jeg ville såååå gerne have nogle flotte lange ben, eller bare tynde ben - tror desværre aldrig jeg får det, da mine skinneben bare er bredede end alle andres men men så må man jo sætte fokus andre steder

Anmeld

29. maj 2011

Sabina

Jeg er faktisk utrolig glad for min krop (eller ikke imens jeg er gravid, hihi ) Men før jeg blev gravid var jeg helt trimmet. Hvis jeg så endelig skulle ha gjort noget, var det at få lavet bryster når jeg har ammet. Men ikke et must .  Men jeg har det lidt sådan her, hvis jeg ved jeg kan få noget bedre, gør jeg det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.