Din drømme krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lauras*mor* skriver:

den første jeg kom ttil at tænke på var Adriana Lima... smuk smuk krop... Er heldigvis godt på vej efter en fedtsugning for 1½ år siden.. :-) men højden kommer desværre nok aldrig.. Så skulle jeg da vinde i lotto for at ha råd til det... men så gjorde jeg det også.. Dog ikke med det der stativ (er prøvet pga ulykke og det er bestemt ikke sjovt)

Kan man få højde uden stativ?? Jeg er bette og ville da gerne være lidt højere, hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Christina.78

En smule højere, brystreducering eller ihvertfald brystløft, fedtet væk på lår, mave og baller, og så ville jeg være lidt mere tilfreds..har det bare sådan at det nok ikke sker og så længe kæresten er godt tilfreds med mig, er jeg egentlig også tilfreds, men...man har jo lov at drømme

Anmeld

29. maj 2011

PernilleogDennis

Jennifer Lopez er klart en favorit her, tæbk at have den krop efter at have født tvillinger, og så den numse  raaaauf.. jeg klager ikke over en krop som denne når jeg bliver 43...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2011

Loa

lauras*mor* skriver:

den første jeg kom ttil at tænke på var Adriana Lima... smuk smuk krop... Er heldigvis godt på vej efter en fedtsugning for 1½ år siden.. :-) men højden kommer desværre nok aldrig.. Så skulle jeg da vinde i lotto for at ha råd til det... men så gjorde jeg det også.. Dog ikke med det der stativ (er prøvet pga ulykke og det er bestemt ikke sjovt)

WOW... Hendes krop snupper jeg også.... Aner ikke hvem hun er, men lækker det er hun da.....

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Jeg vil rigtig gerne tabe mig,og er også så småt igen

( Ja det har jeg så efterhånden været mange gange )

Men jeg har faktisk ikke lyst til at være super tynd, jeg vil stadigvæk gerne have lidt former, og have strammet min bryster op.

Anmeld

29. maj 2011

MaliksMor

Heidi Montag

HELT KLART

Anmeld

29. maj 2011

Mor til Mike

Heidi Montag!!

Efter alle de plastik operationer hun har fået, synes jeg at hun har fået den mest perfekte krop i verden. 

Anmeld

29. maj 2011

lauras*mor*

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan man få højde uden stativ?? Jeg er bette og ville da gerne være lidt højere, hehe 

ja.. Det er en skrue med en lille slags computer indeni, så det hele sker automatisk og uden så mange smerter og det er ikke synligt.. Det er relativt nyt... :-)

Anmeld

29. maj 2011

lauras*mor* skriver:

ja.. Det er en skrue med en lille slags computer indeni, så det hele sker automatisk og uden så mange smerter og det er ikke synligt.. Det er relativt nyt... :-)

SERIØST????  Det lyder som en drøm. Fedt fedt fedt. Hvor kan man læse om det henne? Hvad hedder det?? 

Anmeld

29. maj 2011

Loa skriver:

WOW... Hendes krop snupper jeg også.... Aner ikke hvem hun er, men lækker det er hun da.....

Hun er model og laver også skuespil ind imellem. Seriøst flot kvinde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.