Din drømme krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Frøken J.

... Men bortset fra det, er Jessica Alba i "Honey" også bare enormt fræk! Hehe. Hun måtte godt have LIDT flere former for min smag, men synes bare hun har en nice krop alligevel (Tag jer ikke af sproget i klippet )

http://www.youtube.com/watch?v=bT53CfjhSHU&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Sof

Allerede da jeg så overskriften kendte jeg svaret. Der er ingen tvivl om at hvis jeg kunne få lavet min krop præcis som jeg ville, så skulle den være præcis som Jessica Alba's. Hun er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Nu læser jeg tit at folk skal tabe sig, er utilfredse eller lignende... Kunne være lidt sjovt at høre hvad din drømmekrop er...  Altså hvem synes du har en flot krop.. gerne med billed..

Jeg selv ville dø for at have en krop som kim kardashian ser ud i det nye se og hør fra idag.. (side 58 hvis nogen har det - det store billed af hende)... Sådan ville jeg VILDT gerne se ud...

Heidi klum... Eller kronprinsesse Mary.

Mest fordi de begge har været gravide, men også fordi sådan en som Heidi har været gravid 3 gange og stadig ser brandgodt ud.

Og Mary, fordi hun også har været gravid 3 gange og ikke mindst med tvillinger.

Når jeg har født, så vil jeg ned i en str 38. Inden jeg blev gravid for 5 år siden, var jeg str 36. Det bliver jeg nok ikke igen, men 38, så er mit mål nået.

*Camilla 20+2

Anmeld

13. maj 2011

annec

Min må helt klart være Brooke Hogan, meget narturlig med skide flot

Det mit mål når jeg har født (og den skal holde den her gang)

Anmeld

13. maj 2011

MIWULA

Anonym skriver:

Nu læser jeg tit at folk skal tabe sig, er utilfredse eller lignende... Kunne være lidt sjovt at høre hvad din drømmekrop er...  Altså hvem synes du har en flot krop.. gerne med billed..

Jeg selv ville dø for at have en krop som kim kardashian ser ud i det nye se og hør fra idag.. (side 58 hvis nogen har det - det store billed af hende)... Sådan ville jeg VILDT gerne se ud...

Helt sikkert min ønskekrop.

Anmeld

13. maj 2011

annec

MIWULA skriver:

Helt sikkert min ønskekrop.

Det er også nogle gode bryster

Anmeld

13. maj 2011

MIWULA

annec skriver:

Det er også nogle gode bryster

hehe ja nemlig. dem ville jeg gerne ha.

Anmeld

13. maj 2011

Hansen97

Disse 2 kroppe

Anmeld

13. maj 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
en krop, der var min egen - og som jeg kunne være glad for at se i spejlet..

Anmeld

22. maj 2011

lauras*mor*

den første jeg kom ttil at tænke på var Adriana Lima... smuk smuk krop... Er heldigvis godt på vej efter en fedtsugning for 1½ år siden.. :-) men højden kommer desværre nok aldrig.. Så skulle jeg da vinde i lotto for at ha råd til det... men så gjorde jeg det også.. Dog ikke med det der stativ (er prøvet pga ulykke og det er bestemt ikke sjovt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.