Din drømme krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.273 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Nu læser jeg tit at folk skal tabe sig, er utilfredse eller lignende... Kunne være lidt sjovt at høre hvad din drømmekrop er...  Altså hvem synes du har en flot krop.. gerne med billed..

Jeg selv ville dø for at have en krop som kim kardashian ser ud i det nye se og hør fra idag.. (side 58 hvis nogen har det - det store billed af hende)... Sådan ville jeg VILDT gerne se ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nu læser jeg tit at folk skal tabe sig, er utilfredse eller lignende... Kunne være lidt sjovt at høre hvad din drømmekrop er...  Altså hvem synes du har en flot krop.. gerne med billed..

Jeg selv ville dø for at have en krop som kim kardashian ser ud i det nye se og hør fra idag.. (side 58 hvis nogen har det - det store billed af hende)... Sådan ville jeg VILDT gerne se ud...

Bortset fra de der 3-4 kg jeg har taget på nu, så har jeg den krop jeg altid har drømt om...tænk at være over 30 år før jeg føler sådan...og så hjalp det da klart at der blev fjernet løs hud...men der er faktisk ikke noget ved min krop jeg er ked af....

Anmeld

12. maj 2011

o1Mutte

Tja jeg har da nogle få ting jeg ville lave om på min egen krop Større bryster og hvis jeg var lidt brunere ville det ikke gøre noget Ellers er jeg sådan set godt tilfreds (Eller nu når jeg er igang ville jeg gerne have cuttet et par cm af min højde )

Anmeld

12. maj 2011

anynom

Jeg er tilfreds - specielt nu hvor jeg har fået væsentligt større bryster pga. graviditet =D

Anmeld

12. maj 2011

Chillien

Tjah.. Der er vel altid lidt man ku tænke sig var anderledes.. Men i stedet for at blive ked af at tænke på det jeg ikke har vil jeg hellere sætte pris på det jeg har...

Sku jeg virkelig vælge, ville jeg gerne have at mine hudproblemer var væk.. Ville med glæde tage 10 kg på hvis jeg kunne slippe for røde knopper resten af mit liv..

Anmeld

12. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Efter jeg er blevet gravid, synes jeg at jeg er flottere end nogensinde .. 

Anmeld

12. maj 2011

qp

Eva. skriver:

Bortset fra de der 3-4 kg jeg har taget på nu, så har jeg den krop jeg altid har drømt om...tænk at være over 30 år før jeg føler sådan...og så hjalp det da klart at der blev fjernet løs hud...men der er faktisk ikke noget ved min krop jeg er ked af....

Billeder blev der sagt af TS....   

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

qp skriver:

Billeder blev der sagt af TS....   

haha...

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

Jeg er vildt glad for min egen krop efter jeg har tabt mig. Jeg indrømmer blankt, at jeg har en kende svært ved at acceptere min krop forandrer sig under graviditeten, men det er jo kun fordi jeg tidligere har været overvægtig, men min krop før graviditeten, som jeg også vil vende tilbage til, synes jeg er lige som den skal være Har en meget kvindelig krop med røv, bryster, hofter og lår, og det synes jeg er enormt feminint, og derfor var jeg tilfreds

Anmeld

12. maj 2011

FrkLarsen

Her må det være 'paradise babe' Sofia Hellqvist der inspirer til drømmekroppen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.