Lou87 skriver:
Helt i orden 
Ja det kan jeg da godt forstå din frustration over.. det vel også snart tid du ska på arbejde.. så kan det jo ikk hjælpe du ikk får din søvn..
Men hva med og spørge din SP ?? måske hun har gode råd.
Ja hun får bare en hel marie kiks selv og bide i 
Det var min kæreste som startede med og give hende en og jeg var også ved og hoppe ned af stolen i frygt for om hun nu sku få den galt i halsen.. men det opløser sig så hurtigt jo.. så det er (endnu) ikke sket. Og har også indset med mig selv at hun jo altså skal lære og tykke... og som SP sagde HVIS det sker, så er der ikk andet for end bare og hive begge arme lige i vejret på dem så sku det gerne komme ud igen.. og i værste tilfælde vende bunden i vejret på dem 
Ja tag nogle kiks.. ostehaps.. og lign.. og lav stolper af gulerod og agurk han også kan få lov og side og hapse i.
Jeg bruger også figenstænger. De er også gode
også til li og ha med i tasken..
Og når i spiser aftensmad, så giv ham lidt af det også.. (husk det ikk må være for krydret hans del)
Og ellers er rugbrødssnitter også gode jo... med leverpostej, torskerogn eller kødpålæg.
giv ham lov til selv og tage for sig og smage på det..
Og lad vær og tilbyd flere ting på en gang..
Det skal nok komme 
Her er problemet bare og få taget hendes flasker fra hende, men har besluttet fra i dag hun kun skal ha to flasker i stedet for tre.. og at vi så inden dagplejestart 1 juni skal prøve og tage en flaske mere eller skære ned i mængden ihvertfald.
Hej igen 
Jeg har skrevet en laaaang mail til SP, som jeg håber på at få svar på snart. Jeg ligger jo nærmest søvnløs om natten, fordi jeg hele tiden tænker på, at nu skal jeg altså bare slappe af og lade ham spise selv, men jeg aner ikke hvor fan*** jeg skal starte?!
Men måske jeg bare skal starte med at give ham ostehaps/kiks/fingenstænger/banan/kogt grønt i hånden, så han selv kan fedte rundt med det?!
Jeg vil i hvert fald sige tak for dit svar her, der var mange gode tips
Han får allerede bondebrød, men det er han altså bare ikke gode venner med. Han spiser 1/4 skive 
Anmeld