W.. skriver:
Undskyld det sene svar, løb tør for strøm på tlfen i går 
Sommetider er vi oppe 2 gange om natten - derfor alle disse spørgsmål, fordi han må jo være sulten så?! 

Han får mad til han ikke gider mere, men den frokost og mellemmåltider halter bare SÅ meget..
Så måske jeg skal prøve at kaste mig ud i kogte grøntsager til at gnave i? Og mariekiks? ej, undskyld - jeg er bare på bar bund her..
Når hun får mariekiks, giver du hende så bare en hel kiks, som hun selv gnaver/sutter i?! Jeg er da bange for, at det ville sætte sig i halsen på ham ?! 
Mht det sviner, så skal han bare have lov til at svine alt det han overhovedet gider..
Hvis bare han gad spise ... 
Mht. til at spise om natten - det er ikke mere end 1½ måneds tid siden, vi droppede natmaden.
Vi tog en kold tyrker og det var MEGET hårdt - Anton vågnede klokken 04.15 næsten 14 dage i træk og skreg - men jeg stod op og så legede vi og så tegnefilm 1 time til 1½ og så røg han ud og sove i barnevognen...! For han var jo træt, men ville ikke give natmaden op uden kamp, så kamp fik han og MOR vandt 
Efter de 14 dage har han ikke spist om natten og han spiser derfor og MEGET bedre om dagen 

Før vi droppede natmaden småspiste han kun lidt igennem hele dagen, men efter at have fået "skema" med faste spisetider + ingen mad om natten, så er dagene super og han spiser mer velbehag 
Han har nu 14 dage spist selv med gaffel
jeg lægger den foran ham og så klarer han selv resten. Anton er en MEGET bestemt lille mand (ved slet ikke hvor han har det fra
) og han KAN SELV, VIL SELV 
Anmeld